یک مقام امنیتی در گفتگوی اختصاصی با آکام نیوز فاش کرد: حسین یزدان پناه و هامنو نقشبندی در تیررس جمهوری اسلامی ایران بودند اما بخاطر خانواده از هدف قرار دادن او منصرف شدیم/ تمام تحرکات و محل استقرار سران ضد انقلاب در رصد دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی ایران است

آکام نیوز/اختصاصی: یک نمونه دیگر از رافت اسلامی را جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.

به گزارش آکام نیوز، در چند روز گذشته، مقامات ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر دادند یکی از سرکردگان گروهکهای تروریست کردی در تیررس جمهوری اسلامی بوده اما بخاطر خانواده اش از هدف قرار دادن او صرفنظر کردیم.

برای پیگیری بیشتر این خبر، با یک مقام امنیتی تماس گرفتیم و در این ارتباط، از وی سوال کردیم که این شخص که بوده؟

این مقام امنیتی پاسخ داد؛ شخص مورد نظر، حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان بود اما به دلیل حضور خانواده اش در کنار وی، از هدف قرار دادن او صرفنظر کردیم.

اما پیام مهمی نیز خطاب به تمام سران گروهکهای تروریست کردی مستقر در اقلیم کردستان عراق داریم؛

همانطوریکه اعلام کردیم، حسین یزدان پناه در تیررس ما بوده و هست، این نشان می دهد، دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی ایران، در هر زمان و هر مکانی، امکان اقدام علیه حسین یزدان پناه، عبدالله مهتدی، عمر ایلخانی زاده، مصطفی هجری و تمام سرکردگان گروهکهای تروریست کردی را دارد و تردد تمام سران ضد انقلاب، در رصد و نظارت دستگاه امنیتی است و موردی که فاش شد، تنها یکی از این موارد است.

پس از این اقدام جمهوری اسلامی ایران، ریباز شریفی طی ارتباط گیری با مدیریت آکام نیوز، اعلام کرد که حسین یزدان پناه و ما جای دیگری بودیم و شما اشتباه کردید!

اما برای اطلاع باید اعلام کنیم، ما همانطوریکه پیش از این از پهپادهای نقطه زن استفاده کرده بودیم، در آن لحظه هم می توانستیم با همان پهپادهای نقطه زن، حسین یزدان پناه را هدف قرار دهیم اما هدف ما این بار، تنها انتقال یک پیام مشخص برای سران گروهکهای کردی بود، پیامی که به آنها منتقل شد!

آکام نیوز بزودی جزییات بیشتری از این خبر را منتشر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا