درگیری گروه های چپ و کمونیست با سلطنت طلبان در خارج از کشور شدت گرفت/ بیانیه شورای همکاری نیروهای چپ و کمونیست در رابطه با تحرکات اراذل سلطنت طلب در خارج کشور علیه نیروهای چپ!

آکام نیوز: در پی درگیری های شدید در بین اپوزیسیون بر سر پرچم و دیگر مسائل، نیروهای چپ و کمونیست، بیانیه ای بر علیه سلطنت طلبان صادر کردند.

به گزارش آکام نیوز در این بیانیه آمده است، از زمان شروع تظاهرات در خارج کشور، بارها شاهد تعرض لمپن ها و آتش بیاران سلطنت، به تظاهرات نیروهای چپ بوده ایم . آنها مخالفین خود را با زبان رکیک و زن ستیزانه و حتی فیزیکی مورد تعرض قرار می دهند.

آخرین مورد آن روز شنبه سوم دسامبر با برنامه قبلی به آکسیون علیه اعدام “شورای حمایت از مبارزات مردم ایران” در شهر کلن آلمان تعرض کردند و با توهین و دشنام های رکیک و زن ستیزانه علیه یکی از فعالین زن شورا و حمله فیزیکی به یک فعال دیگر و آسیب رساندن به او، سعی در بهم زدن اکسیون کردند.

پیش از این نیز همین افراد شناخته شده  در شهر کلن آلمان در آکسیونی که از طرف شهرداری کلن در حمایت ازمبارزات مردم ایران برگزار شد، مانع سخنرانی یکی از فعالین سیاسی شدند.

در ترافالگار لندن به استیج آکسیون چپ ها حمله کردند، در استکهلم نیز چنین مزاحمت هایی را از خود نشان داده اند. همه این موارد بطور روشن از جانب طرفداران دو آتشه رضا پهلوی صورت گرفته و قصد دارند که با این تحرکات فاشیستی  فضای سیاسی خارج کشور را آلوده و در مقابل اپوزسیون چپ بایستند و مانع فعالیت آنها شوند. بنابرگفته یکی از اوباش عملشان بخاطر شعار”مرگ بر ستمگر چه شاه باشد چه رهبر” بوده.

مردم مبارز و انقلابی  با طرح شعارهای رادیکال از جمله “مرگ بر ستمگر، چه شاه باشد چه رهبر”عملا دست رد به سینه جریانات مرتجع و بورژوا از جمله سلطنت طلب زده اند و دیگرنمی خواهند بعد از۴۳ سال به بخش دیگری از بورژوازی با هر نام و نشانی از جمله سلطنت تن بدهند. مردم ایران خواهان خلاصی از استثمار هستند. به همین دلیل است که جماعت سلطنت طلب به هر شیوه منحطی دست می زنند تا با نشان دادن پرچم شیر نر و شمشیر و بواسطه بازنمایی قلابی آن در ابر رسانه های مدافع سرمایه داری ؛ تظاهراتی را که دیگران سازماندهی کرده اند؛ مصادره کنند. آنان همچنین به این علت که در تظاهرات و اعتراضات جامعه کوچکترین نشانی از شعارهای طرفداران سلطنت نیست؛ همانند مار زخمی شده و به همه مخالفین خود دیوانه وار تهاجم میکنند.

ما از تمام  نیروهای آزادیخواه و برابری طلب می خواهیم که اجازه ندهند فضای خارج کشور توسط اوباشان آلوده شود. باید در مقابل تحرکات سخیف و فاشیستی آنان واکنش نشان دهیم و آنان را افشا، بی آبروو منزوی کنیم.این جریانات به پشتیبانی دول غربی ،ظرفیت بیش از این را دارند. ما باید جلو تحرکات ضد مردمی آنان را سد کنیم.

این جریانات فاشیستی و ضد مردمی، نباید جایگاهی در میان مردم داشته باشند.

شورای همکاری نیروهای چپ و کمونیست

امضا: اتحاد فدائیان کمونیست، حزب کمونیست ایران، حزب کمونیست کارگری – حکمتیست، سازمان راه کارگر، سازمان فدائیان (اقلیت) و هسته اقلیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا