اتحاد مرکز همکاری احزاب کردستانی با حسین یزدان پناه فقط چند روز دوام آورد+ هشدار تند گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان به کومله و دمکرات: نمی توانید اغتشاشات کردستان را به نام خودتان ثبت کنید/ تجمعات کردستان خودجوش بودند و ربطی به احزاب کردی نداشتند

آکام نیوز: چندی پیش گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان، با خوشحالی خبر از ملاقات اعضای مرکز همکاری احزاب کردستانی با حسین یزدان پناه داد.

به گزارش آکام نیوز، تصاویر و فیلم های حضور اعضای مرکز همکاری در مقر پردی گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان و دیدار با حسین یزدان پناه روزهای زیادی به سرتیتر اخبار رسانه های این گروهک تبدیل شد.

اما این خوشحالی زیاد دوام نیاورد!

از زمان شروع اغتشاشات در کردستان، کومله و دمکرات و سرکردگان این گروهک در مصاحبه های مختلف با رسانه های فارسی زبان و کردزبان، اعلام می کردند که این حوادث به خاطر فراخوان های آنها اتفاق افتاده است و مردم بخاطر این گروهکها به خیابان ها ریخته بودند.

لحظاتی پیش گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان با صدور بیانیه ای، به این رفتارهای کومله و دمکرات بشدت حمله و اعلام کرد؛ سران گروهکها نباید با اظهارات غیرمسئولانه، اتحاد احزاب کرد را از بین ببرند!

در این بیانیه آمده است، از زمان شروع حوادث کردستان، ده ها بار مسئولان مرکز همکاری احزاب کردستانی با رسانه ها مصاحبه کرده و خطاب به افکار عمومی می گویند؛ اعتصابات و تجمعات کردستان بخاطر فراخوان آنها انجام شده و این اتفاقات را دست آورد خودشان می دانند.

احزاب مرکز همکاری، با این واکنش ها باعث می شوند اتحاد ما از بین برود و خدمتی به مردم هم نمی کنند.

حزب آزادی کردستان اعلام کرد که تجمع مردم کردستان ربطی به این گروهکها ندارد و خودجوش انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا