امجد حسین پناهی پیشمرگ تروریست کومله و مدعی دفاع از حقوق زنان به زن جدید هم خیانت کرد/امجد، زن جدید را به باد کتک گرفت

آکام نیوز/اختصاصی: امجد حسین پناهی قاتل سمیرا حسین پناهی دختربچه کرد ایرانی که تحت تعقیب پلیس بین الملل اینترپل است، در هلگورد اقلیم کردستان مشغول به فعالیت است.

به گزارش آکام نیوز، امجد پیشمرگ گروهک تروریستی کومله و مدعی دفاع از حقوق زنان و حقوق بشر، خود از ناقضان حقوق زنان محسوب می شود.

نامبرده با چندین دختر پیشمرگ رابطه برقرار کرد و هر بار پس از زندگی با یکی از زنان پیشمرگ به او خیانت کرده و با زن دیگری ارتباط می گیرد.

در چند ماه اخیر نیز امجد حسین پناهی با زن پیشمرگ دیگری بنام هاوژین ارتباط گرفت و با او زیر یک سقف زندگی می کرد اما گفته می شود امجد به هاوژین هم خیانت کرده است.

مطرح است هاوژین پس از اطلاع از خیانت امجد حسین پناهی(برادر رامین حسین پناهی تروریست معدوم شده کومله) از او جدا شده است.

شایان ذکر است از رابطه امجد با هاوژین کمتر از ۳ ماه می گذشت.

هاوژین به تازگی پیشمرگ کومله شده بود و امجد در آموزشگاه پیشمرگی با این فریب خورده ارتباط برقرار کرده بود و پس از پایان اموزشگاه، با او زندگی می کرد. هاوژین پس از خیانت امجد، به پایگاه دختران منتقل شد.

گفته می شود امجد دختر مورد نظر را بخاطر آنکه از او جدا نشود، تا حد مرگ کتک زده و پس از جدایی به او لقب هزرگی هم زده است! هاوژین پس از این حادثه تلخ، با آزاد مام عزیز وارد رابطه شده است.

نکته قابل تامل این است که امجد در فضای مجازی و خصوصا در چند ماه اخیر، خود را مدافع حقوق زنان و مدافع سرسخت شعار زن، زندگی، آزادی معرفی می کند! اما در پشت پرده، ناقض حقوق زنان بوده و به زنان زیادی تعرض و خیانت کرده است.

وی که مشهور به فساد اخلاقی گسترده است، ارتباطات نامتعارفی با پیشمرگان زن برقرار می کند.

یکی از مخاطبین آکام نیوز چندی پیش در همین ارتباط نوشته بود؛ امجد حتی به پشه های ماده ای که از کنارش هم رد می شوند، رحم نمی کند!

 

‫۲ دیدگاه ها

  1. متاسفانه این جنایات مداوم اتفاق میفته. جوانان عزیز دختران و پسران کردستان باید در قبال زندگیشان مسؤلیت پذیر باشند و گول این احزاب جنایتکار فرصت طلب و نخورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا