انتقاد گسترده اعضای قدیمی کومله از سیاستهای عبدالله مهتدی/ کمال بلوری پیشمرگ قدیمی کومله: یکپارچه ماندن ایران به چه قیمتی آقای مهتدی؟!+ اطمینان پیدا کردم که کاک عبدالله مهتدی هم به رضا پهلوی وکالت داد

آکام نیوز: در حالیکه اعضا و کادرهای گروهک تروریستی کومله بر این باورند که کومله همچنان تجزیه طلب است و این تنها خواسته کردهاست، عبدالله مهتدی برای آنکه در قدرت با اپوزیسیون فارس سهیم باشد، اعتقادات دیگری دارد!

به گزارش آکام نیوز، حضور عبدالله مهتدی در بین سلطنت طلبان و فعالان مجازی اپوزیسیون فارس، با انتقادات گسترده کادرها و فعالان قدیمی کومله روبرو شده و همگی سرکرده کومله را به خیانت متهم کرده اند و همین امر زمزمه های بروز اختلافات جدی را به گوش می رساند.

کمال بلوری از کادرها و پیشمرگان قدیمی کومله در اعتراض به سیاستهای اخیر عبدالله مهتدی نوشت؛ یکپارچه ماندن ایران به چه قیمتی؟ استقبال از دیکتاتوری دیگر مرگ سیاستی ابدی برای کردهای کردستان ایران خواهد بود.

کمال بلوری در ادامه انتقادات خود خطاب به سرکرده کومله گفت؛ اطمینان پیدا کردم کاک عبدالله هم به رضا پهلوی وکالت داده است، برادر تکثرگرایی دیگر چیست؟ مشارکت در حاکمیت دیگر چیست؟ ما کردها جنبش زن،زندگی، آزادی را به تمام معنا به نتیجه می رسانیم، آنهایی که در فکر خودشان هستند، به دنبال کرسی قدرت باشند.

کادرهای قدیمی کومله در روزهای اخیر عبدالله مهتدی را متهم به قدرت طلبی و پشت کردن به اعتقادات خود کرده اند.

گفته می شود تعداد زیادی از کادرهای قدیمی کومله در حال تشکیل جلسات داخلی برای جدایی و استعفای گسترده از این گروهک تروریستی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا