انتقاد شدید ستار آویهنگ کادر و پیشمرگ قدیمی گروهک تروریستی کومله از عبدالله مهتدی و طرح چند سوال در رابطه با حضور سرکرده کومله در دانشگاه جورج تاون در کنار رضا ربع پهلوی/ اعضای حاضر در کنفرانس جورج تاون همگی زیر سوال هستند+فیلم

آکام نیوز: ستار آویهنگ از کادرها و پیشمرگان قدیمی گروهک تروریستی کومله است، نامبرده سابقه زیادی در این گروهک دارد و شناخت بسیار خوبی از سرکردگان کومله دارد.

به گزارش آکام نیوز، ستار آویهنگ در واکنش به حضور عبدالله مهتدی در دانشگاه جورج تاون واشنگتن خطاب به عبدالله مهتدی گفت؛

من از شما چند سوال دارم؛

شما در آمریکا با تعدادی از اپوزیسیون در کنفرانس واشنگتن شرکت کردید. سوال من از عبدالله مهتدی این است، شما که در کنفرانس حضور پیدا کردید و به قول خودت که با مسیح علینژاد مصاحبه داشتی و گفته بودی در طول ۳۰ سال گذشته من بسیار تلاش کردم تا این افراد را دور هم جمع کرده و متحد کنم، باید بگویم من در رابطه با نقش و ارتباط شما با احزاب و جریانها بسیار حرف زده ام خصوصا از زمانی که از کومله کمونیستی جدا شدی و حزب خودت را تشکیل دادی، اما سوالم این است آیا واقعا شما در این کنفرانس با رضا پهلوی حاضری این سوال را مطرح کنی؟ شما و خودت و رهبران کومله در سالهای ۵۰ تا ۵۶ توسط کدام رژیم در زندان بودی؟ آیا حاضری از رضا پهلوی بپرسی چه کسی قاضی محمد و یارانش را اعدام کرد؟ آیا حاضری از رضا پهلوی بپرسی چه کسی زندان اوین را تاسیس کرد؟ بیژن جزنی و رفقایش توسط چه کسانی در زندان اوین اعدام شدند؟ خسرو گلسرخی و صدها نفر دیگر هم همینطور. عبدالله و سلیمان معینی و ملا آواره که در بانه جنازه آنها را تا سنندج با ماشین کشیدند را از او می پرسی؟ شما در زمان نصیری در زندان بودی آیا در این باره هم حاضری از رضا پهلوی سوال کنی؟

 

شما حاضر هستی از سلطنت پهلوی انتقاد کنی؟ شما با کسانی در این کنفرانس شرکت کردی که هیچکدام ضرری برای جمهوری اسلامی نداشته اند.

شیرین عبادی و رضا پهلوی و مسیح علینژاد خودشان گفته بودند سپاه پاسداران تروریست نیست و ما مخالفیم سپاه در لیست تروریستی باشد.

هیچکدام از این افراد کوچکترین نقشی در مبارزه بر علیه جنایات جمهوری اسلامی در ۴۳ سال گذشته نداشته اند.

در شهر تورنتو که من بودم، خود حامد اسماعیلیون که او را امروز تا عرش آسمان برده اند حاضر نبود کوچکترین مبارزه ای با جمهوری اسلامی داشته باشد، خود و خانواده اش به جمهوری اسلامی رفت و آمد داشتند در هیچ تظاهراتی حضور نداشتند، شیرین عبادی و مسیح علینژاد هم همینطور.

یا گلشیفته فراهانی خودش را لخت می کند آیا این مبارزه مثبتی بر علیه جمهوری اسلامی ایران است؟این بیشتر مبارزه منفی است.

یا علی کریمی که تی شرت شماره ۲۴ خود را به احمدی نژاد تقدیم کرده بود.

تاریخچه مسیح علینژاد هم مشخص است.

شما بنام کومله به کنفرانس رفته ای اما شما تعلقی به کومله نداری.

گفتم آیا شما حاضری با این افراد در این کنفرانس در مورد جنایات رضا پهلوی صحبت کنی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا