جدیدترین تغییر و تحولات در گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان پس از فرار اردلان خسروی

آکام نیوز/اختصاصی: پس از انتصاب خلیل نادری به سمت مسئول دیپلماسی مقر اربیل پاک، با فرار اردلان خسروی، چند نفر از اعضای این گروهک بنام های؛ علی خدامرادی، حسین آباریان و ریبوار بایزیدی، برای عضویت در کمیته آشکار این گروهک به سرپرستی خلیل نادری منصوب شدند.

به گزارش آکام نیوز، هر یک از این افراد، باید هفته ای یک روز در مقر اربیل، حضور داشته باشند و با خلیل نادری نیز همکاری کنند.

کمیته دیپلماسی اربیل، به دلیل مراجعات مکرر افراد برای اخذ و تمدید اقامت، به کانون و مرکز جمع آوری پول و سرمایه، از افراد متقاضی تبدیل شده است.

تا کنون هر فردی که در این سمت مشغول به کار بوده، متهم به فساد مالی شده است.

نکته قابل تامل این است که افرادی که بعنوان مفسد شناخته می شوند، جزو افرادی هستند که با حسین یزدان پناه هماهنگ نبوده و پول ها را در اختیار حسین قرار نداده اند!

اگر فردی در چپاول اموال، با حسین یزدان پناه هماهنگ باشد، به او اتهامی زده نمی شود در غیر اینصورت، هر فردی که خودسرانه دست به دزدی بزند، مفسد قلمداد شده و با او برخوردهای مختلفی صورت می گیرد، از جمله ترور شخصیتی و پاپوش درست کردن برای افراد!

در گذشته چندین فرد به اتهام های مختلف از این گروهک اخراج شدند که بعدها مشخص شد این افراد در دزدی ها با حسین یزدان پناه هماهنگ نبوده اند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا