واکنش قابل تامل کمال بلوری کادر و پیشمرگ قدیمی گروهک کومله به توئیت تعریف و تمجید عبدالله مهتدی از همسرش ناهید بهمنی+ حزب کومله مهتدی یک حزب خانوادگی است و به بازار و دکان بیشتر شبیه است+ عکس

آکام نیوز: کمال بلوری از کادرها و پیشمرگان قدیمی و منتقد گروهک تروریستی کومله در پستی که در واکنش به حضور ناهید بهمنی همسر عبدالله مهتدی سرکرده کومله در تجمع بروکسل، منتشر کرده نوشته است؛ این(کومله) حزب نیست، این(کومله) یک حزب سیاسی نیست، بلکه یک حزب خانوادگی است.

به گزارش پایگاه خبری آکام نیوز، این واکنش کمال بلوری پس از آن انجام شد که عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله در توئیتی ضمن تعریف و تمجید از همسرش (ناهید بهمنی) بخاطر حضور در تجمع بروکسل، او را بنیانگذار سازمان های زنان هم نامید!

گرچه این ادعا کاملا خلاف واقع بوده و ناهید بهمنی حتی در زمره این زنان هم قرار نمی گیرد، اما بیشتر پیشمرگان کومله هم به این توئیت واکنش نشان دادند.

عبدالله مهتدی در توئیت خود نوشت؛

۴۰ سال پیش مسئول سیاسی اولین واحد زنان پیشمرگ در کردستان شد. سالها برای برابری حقوق زنان جنگید. اولین زنی بود که به عضویت دفتر سیاسی یک حزب در کردستان رسید.

بنیانگذار سازمان های زنان، همراه و همسرم و مادر دخترهایم، ناهید بهمنی امروز در تظاهرات بروکسل!

بلوری در ادامه واکنش خود خطاب به سرکرده گروهک تروریستی کومله و همسرش نوشت؛

توئیت کاک عبدالله مهتدی در خصوص ناهید خانم همسرش، را ملاحظه می کنید!

من جلوی خودم را می گیرم و چیزی نمی گویم! تنها این را می گویم که این حزب سیاسی(کومله)، بیشتر به مثابه یک حزب خانوادگی، دکان و بازارچه است ولاغیر!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا