فیلم اختصاصی آکام نیوز از اعترافات تکاندهنده سرکوت(آرش) احمدی ملقب به رامبو پیشمرگ گروهک تروریستی کومله+ جزییات ترور افسر راهنمایی و رانندگی توسط سرکوت احمدی و به دستور کومله

آکام نیوز/اختصاصی: آذرماه سال ۱۳۹۹ خبر دستگیری سرکوت احمدی ملقب به رامبو پیشمرگ گروهک تروریستی کومله در آکام نیوز منتشر شد.

به گزارش آکام نیوز، تا پیش از دستگیری سرکوت(آرش) احمدی، رسانه های رسمی گروهک تروریستی کومله از او بعنوان مدال آور افتخارآفرین کومله و کردستان نام می بردند.

مدتی بعد سرکوت برای انجام عملیات خرابکاری راهی کشور شد که توسط نیروهای نظامی و امنیتی دستگیر شد.

اما سرکوت احمدی کیست؟

آرش احمدی(سرکوت) سالها بعنوان عضو تشکیلات مخفی گروهک تروریستی کومله فعالیت داشت.

در یکی از ماموریت های محوله به نامبرده، گروهک تروریستی کومله به او دستور داد تا سرگرد حسن ملکی افسر کردزبان راهنمایی و رانندگی شهرستان روانسر را ترور کند تا اینکه زمان ماموریت فرا رسید.

شب بیست و سوم مردادماه سال ۱۳۹۷ سرگرد کردزبان راهنمایی و رانندگی شهرستان روانسر حسن ملکی به ضرب گلوله سرکوت احمدی پیشمرگ گروهک ترورستی کومله، بصورت ناجوانمردانه در مقابل درب منزل شخصی اش به شهادت رسید.

تلاش نیروهای امنیتی برای دستگیری این فرد ادامه داشت تا اینکه خبر رسید او بعد از انجام این ماموریت، از کشور متواری و به کومله بازگشته است.

با وجود پنهان شدن در کومله، نتوانست از چنگال عدالت فرار کند و آه خانواده شهید ملکی دامان او را گرفت و نیروهای امنیتی این تروریست را دستگیر کردند.

در این فیلم که برای اولین بار و بصورت اختصاصی در آکام نیوز منتشر می شود، اعترافات تکاندهنده سرکوت احمدی را ملاحظه می کنید.

(فیلم در کانال تلگرام آکام نیوز منتشر شده است)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا