مرکز همکاری احزاب کردستانی در آستانه انحلال قرار گرفت/ انتقاد شدید اعضای حزب منحله دمکرات از عبدالله مهتدی بخاطر حضور مکرر در نشست های اپوزیسیون

آکام نیوز: زمزمه هایی از انحلال مرکز همکاری احزاب کردستانی به گوش می رسد.

به گزارش آکام نیوز، در پی حضور خودسرانه عبدالله مهتدی در نشست دانشگاه جورج تاون و همچنین مصاحبه های مکرر با ایران اینترنشنال و بی بی سی فارسی، اعضای حزب منحله دمکرات، مهتدی و کومله را متهم به یکه تازی و بی تفاوتی نسبت به حزب دمکرات کردند.

اعضای حزب منحله دمکرات از رهبری خود خواستند تا از مرکز همکاری خارج شده و این مرکز را دودستی تحویل عبدالله مهتدی دهند.

اوج انتقادات با نامه سرگشاده رستم جهانگیری از اعضای رهبری حزب منحله دمکرات خطاب به عبدالله مهتدی به اوج خود رسید.

عبدالله مهتدی با انتقادات زیادی روبرو شده است، حزب دمکرات او را متهم می کنند که نسبت به این گروه بی تفاوت بوده و بر خلاف شعار مرکز همکاری که اتحاد بین احزاب کردی است، مهتدی در این راستا گام برنمی دارد.

نکته قابل توجه این است که در تمام شبکه های تلویزیونی فارسی زبان، تنها با عبدالله مهتدی مصاحبه می شود و نامی از حزب منحله دمکرات برده نمی شود و حتی در نشست دانشگاه جورج تاون هم، مصطفی هجری دعوت نشد.

عبدالله مهتدی در پاسخ به انتقادات گفته است؛ تقصیر من نیست که من را دعوت می کنند!

او حتی از موضع بالادست هم سخن گفته و خطاب به منتقدین گفت؛ من خودم شخصا با اپوزیسیون فارس و شبکه های فارسی حرف زدم تا حزب دمکرات را هم دعوت کنند!

حزب دمکراتی ها بر این باورند که این گروه در کردستان حرف اول را می زند و باید سریعا از مرکز همکاری جدا شود.

طبق آخرین اخبار رسیده اختلاف در بین کومله و حزب دمکرات به اوج خود رسیده است و شنیده ها حاکی از آن است که به زودی خبر انحلال مرکز همکاری منتشر خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا