افشای دو فایل صوتی دیگر از عثمان اسماعیلی عضو فعال تشکیلات مخفی گروهک تروریستی کومله کمونیستی+ اعتراف به همکاری جعفر عظیم زاده با کمونیست کارگری+حملات شدید به صالح سرداری عضو رهبری حکمتیست و دفاع از سید ابراهیم علیزاده سرکرده کومله

آکام نیوز/اختصاصی: در روزهای اخیر فایل هایی از عثمان اسماعیلی عضو فعال تشکیلات مخفی گروهک تروریستی کومله کمونیستی در آکام نیوز منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آکام نیوز، عثمان اسماعیلی بارها توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد و هر بار اخبار دستگیری نامبرده با آب و تاب در سایتهای رسمی کومله کمونیستی منتشر می شد.

تا اینکه در روزهای گذشته، نیروهای امنیتی به اسناد غیرقابل انکاری از همکاری مستقیم عثمان اسماعیلی با گروهک کومله کمونیستی دست پیدا کرده و در نهایت او را دستگیر کردند.

چندی پیش دو فایل از مکالمات عثمان اسماعیلی منتشر شد که در آن نامبرده در جایگاه مدعی کومله کمونیستی به منشعبین این گروه حمله کرده بود.

امروز نیز دو فایل صوتی دیگر از نامبرده منتشر می شود که در آن ملاحظه می کنید، عثمان اسماعیلی که سالها در قالب فعال کارگری ظاهر شده بود اما در پشت پرده مجری پیاده کردن اوامر و سیاستهای کومله کمونیستی در بین کارگران بوده، به نقش مستقیم خود اشاره می کند.

نکته قابل توجه این است که وی در یکی از این فایل ها به نام جعفر عظیم زاده اشاره می کند، فردی که او نیز در قالب فعال کارگری مجری پیاده کردن سیاستهای ضد انقلاب بود.

عثمان در این فایل به صراحت اعلام می کند جعفر عظیم زاده به کمونیست کارگری گرایش دارد و مجری سیاستهای این جریان است.

وی همچنین به صالح سرداری عضو رهبری حکمتیست حمله کرده و در مقام دفاع سرسختانه از سید ابراهیم علیزاده سرکرده کومله کمونیستی ظاهر می شود.

این اسناد نشان می دهد این فرد جاسوس بوده و به احتمال قوی به واسطه آنکه از نزدیکان شعبان محمدی جاسوس متواری است با سرویس جاسوسی فرانسه نیز در ارتباط است که جا دارد دستگاه امنیتی کشور، این مسئله را نیز مد نظر قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا