کنایه عبدالله مهتدی به مصطفی هجری در خصوص نحوه تعامل با اپوزیسیون فارس/ مسئله یکپارچگی و حق تعیین سرنوشت در برنامه کومله و دمکرات وجود دارد

آکام نیوز: عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله در توئیتی به اظهارات مصطفی هجری، سرکرده گروهک تروریستی حزب دمکرات، واکنش نشان داد.

به گزارش آکام نیوز، سرکرده کومله در توئیتی در کنایه به سرکرده حزب منحله دمکرات در خصوص نحوه تعامل با اپوزیسیون فارس نوشت؛

در برنامه کومله و دمکرات از ده ها سال پیش تا کنون، حق تعیین سرنوشت برای ملت کرد بوده و هست. حق تعیین سرنوشت برای ملت کرد در برنامه های ما وجود داشته. اما پلاتفرم هیچکدام از ما از چارچوب گفتگو و همکاری با اپوزیسیون ایرانی،چیزی گفته نشده است و در هر دو برنامه ما، به مسئله یکپارچگی و تمامیت ارضی اشاره شده است.

یک دیدگاه

  1. .
    عبدالله مهتدی رهبر حزب کومله گفت: اگر حزب دموکرات دوراندیش می‌بود اگر شفافیت می‌داشت اگر محافظه‌کار نمی‌بود و اگر فکر طولانی مدت می‌داشت برای اولین بار در ایران ائتلاف و آلترناتیو درست می‌شد و ملت کرد در رأس آن غیرقابل حذف می‌شد.

    آقای مهتدی،
    درست شدن ائتلاف و آلترناتیو غیرممکن است فقط مبارزه در راه ایجاد اتحاد برای وادار کردن جمهوری اسلامی به اجرای بخش سوم قانون اساسی حقوق ملت ایران را به دموکراسی می‌رساند.
    غارت غارتگران شد مال بیت‌المال ما، با چنین غارتگرانی وای بر احوال ما.
    اذن غارت را به این غارتگران دادست سخت، سستی و خونسردی و نادانی و اهمال ما.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    ۱- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    ۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا