واکنش اعتراف گونه گروهک تروریستی کومله به توئیت های مدیران شبکه تلویزیونی من و تو

آکام نیوز: در پی افشاگری های اخیر مدیران شبکه تلویزیونی من و تو، گروهک تروریستی و جنایتکار کومله ضمن حمله به مدیران تلویزیون من و تو، مدعی شد این شبکه برای وزارت اطلاعات فعالیت می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آکام نیوز، در روزهای اخیر، کیوان عباسی مدیر شبکه تلویزیونی من و تو و سالومه سیدنیا مجری و تهیه کننده شناخته شده این شبکه، در سلسله توئیت هایی، ضمن حمله به گروهک تروریستی کومله این گروه را به داعش تشبیه کرده و اعلام کرده اند که هدف این گروه، تجزیه کشور با کمک شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال است.

در بیانیه گروهک تروریستی کومله با کلمات سخیف و غیراخلاقی، به شبکه من و تو حمله شده و از کیوان عباسی با لقب بازجو، خبرنگار نام برده شده است!!

تروریستهای کومله همچنین عوامل این شبکه را به همکاری با وزارت اطلاعات متهم کرده و در پایان تهدید به شکایت هم کردند!

این واکنش شتابزده گروهک تروریستی کومله نشان از آن دارد که سران این گروهک جنایتکار، بر این امر واقف هستند که تمام توئیت های مدیران شبکه من و تو، عین حقیقت است و شکی در این نیست که این گروهک، هیچ تفاوتی با داعش ندارد.

شکی در این نیست که سرکوت احمدی یک تروریست داعشی، کومله ای بود که با بی رحمی تمام یک افسر راهنمایی و رانندگی که هیچ ربطی به سپاه و اطلاعات هم نداشت را به قتل رساند.

این گروهک نباید فراموش کند مردم حافظه تاریخی قوی دارند و جنایات این تروریستها را نه فراموش می کنند و نه می بخشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا