تحقیر حزب منحله دمکرات توسط گروهک تروریستی کومله+سند

آکام نیوز: روز به اصطلاح جهانی زن، به روز درگیری های درون گروهی بین گروهک های تروریست و ضد زن کومله و دمکرات تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آکام نیوز، اخیرا هیمن سیدی از اعضای حزب منحله دمکرات کردستان ایران که مدتی نیز نقش کارشناس را در شبکه های ماهواره ای بی بی سی فارسی و من و تو بازی می کرد، به نقد کومله پرداخته است.

سیدی که سالها عضو حزب منحله دمکرات کردستان ایران بوده، از گروهک دمکرات بعنوان حامی حقوق زنان نام برده و نقش کومله را کمرنگ کرد.

به همین بهانه اعضای گروهک تروریستی کومله به هیمن سیدی حمله کرده و در مطالبی تلاش کردند تا کومله را بعنوان حامی واقعی حقوق زنان معرفی کنند.

یکی از کادرهای حاشیه دار گروهک تروریستی کومله در مطلبی خطاب به هیمن سیدی نوشت؛

در سال ۱۳۵۷، مردم کردستان، حزب دمکرات را حزب رادیکال نمی شناختند و به همین علت به حزب دیگری(کومله) ملحق شدند.

ایلخانی زاده که مامور است سیاستهای کومله را از زبان خود منتشر کند به سیاستهای حزب دمکرات در قبال زنان حمله کرد و این گروه را گروهی ضد زن خواند.

در ادامه این مطلب، تاکید شده که کومله در سازماندهی زنان از حزب دمکرات جلوتر بوده و کومله همیشه پناهگاهی برای زنان قربانی جامعه سنتی بوده است!!!

در کلیات این مطلب، هر خواننده ای متوجه می شود که هدف کومله، تحقیر حزب دمکرات است، سیاستی که سالهاست از سوی کومله دنبال می شود و در آموزشگاه های پیشمرگی نیز به تمام فریب خوردگان القا می شود که حزب دمکرات، حزبی ضد زن بوده و در جنگ کومله و دمکرات به صدها زن پیشمرگ کومله تجاوز کرده اند و امروز هم در اردوگاه های این گروه، زنان در خدمت مردان پیشمرگ دمکرات هستند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا