قابل توجه حامیان مولوی عبدالحمید/ در مراسم ازدواج اسلامی یکصد جوان زاهدانی یک زن هم حضور نداشت!+عکس

آکام نیوز: اخیرا شبکه های ماهواره ای خارج از کشور خصوصا تلویزیون سعودی ایران اینترنشنال، هر جمعه سخنرانی های مولوی عبدالحمید را پوشش داده و در قامت دفاع تمام قد از او ظاهر می شوند.

به گزارش آکام نیوز،  مولوی عبدالحمید در ۸ مارس که از سوی کشورهای اروپایی و آمریکا به نام روز جهانی زن نامگذاری شده در توئیتی بحث برانگیز نوشت؛ با توجه به شرایط عصر حاضر و تحولات جهانی، لازم است جایگاه بلند زنان و حقوق آنان مورد توجه قرار بگیرد.

نامبرده همچنین مدعیست زنان از سوی جمهوری اسلامی مورد ظلم قرار گرفته اند!

اما از آقای عبدالحمید باید پرسید؛ کدام زن ایرانی مظلوم‌تر از زنان بلوچ هستند؟ عجیب است که یک‌باره مدافع حقوق زنان شده‌اید چرا که می‌توانستید زودتر از این برای میلیون‌ها زنان دیده‌نشده بلوچ کاری کنید. فکر نمی‌کنید هیچ جای ایران به‌اندازه بلوچستان زن‌ها در محرومیت نیستند؟

اینها جملات شماست: «زنان به حجاب تنفر پیدا کرده‌اند»، «وقتی زنان را از همه چیز محروم کرده‌اید و می‌خواهید ملت را به‌زور به بهشت ببرید، بدانید که شیعه و سنی به‌زور به بهشت نمی‌رود… اگر می‌خواهید به‌زور سرنیزه…»،
واقعاً روسری‌سوزی از طرف کسانی که اعتقادی به حجاب نداشته‌‌اند به‌خاطر حس تبعیض بوده است؟ اگر زن تهرانی حس تبعیض دارد پس وای به حال زن بلوچ!

آقای عبدالحمید شما از زن و زندگی و حقوق زنان حرف می زنید، جمهوری اسلامی را به نقض حقوق زنان متهم می کنید، اما احترام و تکریم شما و یارانتان در مسجد مکی را به حقوق زنان در مراسم “ازدواج اسلامی یکصد زوج جوان زاهدانی” دیدیم!

از شما و شبکه حامی شما ایران اینترنشنال تنها یک سوال می پرسیم، چرا زنانی که شما داعیه دار دفاع از حقوق آنها شده اید، در این مراسم حضور نداشتند؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا