قابل توجه گروهکهای تروریست کردی/ قرارگاه حمزه سیدالشهدا(س): برابر فرمان مقام معظم رهبری، آماده خنثی سازی توطئه های گروهکهای ضد انقلاب هستیم

آکام نیوز: فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (س) گفت: رزمندگان شمال‌غرب برابر فرمان مقام معظم رهبری آماده خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب هستند.

به گزارش آکام نیوز، سردار محمدتقی اوصانلو امروز در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای بدر و خیبر و شهدای شمالغرب کشور که در حسینه اعظم ثار الله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدایی را گرامی می‌داریم که از هیچ اقدامی برای پیروزی انقلاب و اسلام دریغ نکردند و عقب‌نشینی را در قاموس راه خود ندادند و کارد به استخوانشان می‌رسید اما با اقتدار و اتکا به مولایشان می‌جنگیدند.

وی افزود: ما مدیون شهدایی مانند سردار سلیمانی، باکری‌ها، شهید کاظمی، صیاد شیرازی، محمد بروجردی، محمد حنیفه و هزاران شهید دیگر هستیم و باید راهشان را با افتخار ادامه دهیم چنانچه شهدا در محضر حق تعالی روزی می‌خورند و شاهد اعمال و رفتار ما هستند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (س) افزود: رسالت دفاع از خون‌ شهدای جنگ تحمیلی اکنون برعهده ماست و نباید در مقابل هجمه‌های دشمنان میدان را خالی کنیم و با تمام وجود به حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی و خون‌های ریخته شده شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی بپردازیم.

سردار اوصالو با اشاره به اینکه شجاعت شهدا برگرفته از روحیه انقلابی آنان بود و محافظه‌کاری در خونشان جایی نداشت تصریح کرد: شهدا در دفاع مقدس با دست‌های خالی و با فرماندهی امام خمینی (ره) به دنیا نشان دادند با اتکا به مردم و توان داخلی خود می‌توانند در مقابل استکبار جهانی بایستند.

وی یادآور شد: شهیدان و رزمندگان از پیروزی پله‌ای برای پیروزی بعدی می‌ساختند، و شهیدان شمال‌غرب نیز با همان رویه دشمنان را به زانو درآورند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (س) گفت: اکنون رزمندگان شمال‌غرب برابر فرمان مقام معظم رهبری آماده خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا