مسیح علینژاد با گریه خطاب به مردم: اگر تظاهرات نکنید پول من را قطع می کنند!+فیلم

آکام نیوز: اولین بار سالومه سیدنیا مجری شبکه تلویزیونی منوتو بود که در یک فایل صوتی فاش کرد، مسیح علی نژاد بابت دادن ویدئوی صحبت های مادر پویا بختیاری به کیوان عباسی مدیر تلویزیون منوتو ، برای وی صورت حساب ۱۰ هزار پوندی فرستاده است، کیوان عباسی هم در توییتر اصل این ماجرا را تایید کرده اما گفته بود که این پول را به وی نداد و مسیح هم با این شبکه قطع ارتباط کرد!.

به گزارش آکام نیوز، اسناد پیشتر منتشرشده و گزارش‌های رسانه‌ای نشان می‌دهند «مسیح علی‌نژاد» که خودش را به عنوان فعال و روزنامه‌نگار ایرانی در رسانه‌های غربی معرفی می‌کند در فهرست حقوق‌بگیران دولت آمریکا قرار دارد.

چند سال پیش وب‌سایتی که مأموریتش را انتشار اطلاعات درباره دولت آمریکا اعلام کرده بود فاش کرد «مسیح علی‌نژاد»، فعال رسانه‌ای ضدانقلاب چندین قرارداد با دولت آمریکا منعقد کرده است.

وب‌سایت www.insidegov.com که اکنون از دسترس خارج شده بهمن‌ماه سال ۱۳۹۶ اسنادی را منتشر کرد که نشان می‌داد مسیح علی‌نژاد بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ سه قرارداد با «شورای مدیران خبررسانی» (مشهور به «BBG») وابسته به دولت آمریکا منعقد کرده است.

مطابق این اسناد، مردم ایران اگر با فراخوان مسیح علینژاد به خیابان بریزند، هزاران دلار به حساب وی واریز می شود.

همانطوریکه در این ویدیو نیز ملاحظه می کنید، حال که اغتشاشات به پایان رسیده و خبری از حضور مردم در کف خیابان ها نیست، مسیح با التماس و گریه، عاجزانه از مردم می خواهد به خیابان بریزند، (در غیراینصورت، پولی به حساب مسیح واریز نخواهد شد)!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا