پاسخ تند دکتر رویا طلوعی فعال حوزه زنان به ادعای عبدالله مهتدی: تو(عبدالله مهتدی) را علیرضا نوریزاده منصوب کرد/ کسی تو را نماینده خود نمی داند/ تو دیکتاتور هستی/سند

آکام نیوز: رویا طلوعی را اکثر اعضای اپوزیسیون به خوبی می شناسند، معمولا نام رویا طلوعی بعنوان منتقد کمتر شنیده می شود و یا کمتر شاهد اظهارنظر و واکنش های او به تحولات مرتبط با کردستان هستیم.

به گزارش آکام نیوز، اما ادعای اخیر عبدالله مهتدی مبنی بر اینکه او نماینده مردم کردستان است، صدای رویا طلوعی را هم در آورد.

دکتر رویا طلوعی در پاسخ به عبدالله مهتدی ضمن حمله به شخصیت او گفت؛

تو نه از طرف کردستان، فرستاده شده ای و نه نماینده منتخب کردها هستی، تو را علیرضا نوریزاده منصوب کرد. حداکثر نماینده او هستی نه کردستان.

مردم کرد بسیاری چه در داخل و چه در خارج، از قدرت پرستی و عملکرد بسیار ضعیف تو ناراضی اند و تو را نماینده خود نمی دانند. سالهای سال است همچون دیکتاتورها به صندلی ات چسبیه ای و اجازه نمی دهی دیگر اعضای حزب دبیرکل شوند.

تو کمترین بویی از دمکراسی که قرار است برای مردم بیاوری نبرده ای. مردم از دیکتاتوری خسته اند. تا کنون سکوت کردیم و بخاطر منافع کردها در انقلاب ژینا، چیزی نگفتیم که نکند سو استفاده ای بشود اما دیگر شور قضیه را در آورده ای.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا