خبرفوری/ آماده باش در اردوگاه ها و مقرات گروهک تروریستی کومله در پی اعلام خبر اخراج و خلع سلاح گروهکها از خاک شمال عراق/ تشکیل جلسه اضطراری در مقر ناوندی

آکام نیوز/اختصاصی: در پی اعلام خبر توافق امنیتی جمهوری اسلامی ایران با دولت عراق و اقلیم کردستان و اخراج و خلع سلاح گروهک ها از سوی حکومت اقلیم، کومله اعلام آماده باش داد.

به گزارش آکام نیوز، بلافاصله و پس از اعلام این خبر که احتمال دخالت نظامی در ماجرای خلع سلاح گروهک ها از سوی دولت اقلیم وجود دارد، عمر ایلخانی زاده معاون عبدالله مهتدی، جلسه اضطراری برگزار کرد.

در این جلسه محرمانه که در مقر ناوندی برگزار شده، عمر ایلخانی زاده از پلان دوم خود خبر داده است!

پلان دو، دستور حمله به مناطق مرزی و ایجاد ناامنی در مرزهای کشورمان است.

گفتنی ست در حال حاضر کادرهای کومله هم در جریان قرار نگرفته اند و بزودی تمام کادرهای کومله در جریان این پلان قرار می گیرند.

در حال حاضر نیز کل اردوگاه و مقرات کومله در آماده باش قرمز به سر می برند.

همچنین طبق این گزارش، تعدادی از پیشمرگان کوله پشتی های خود را با تجهیزات نظامی آماده کرده و به هر مسئول یک تیم داده شده تا پس از دستور، راهی عملیات نظامی شوند.

در چند ماه اخیر نیز تعداد زیادی از پیشمرگان به هلگورد منتقل شده و منتظر هستند تا در صورت خلع سلاح، اقداماتی انجام دهند.

نکته قابل تامل این است که اکثر پیشمرگانی که برای کشته شدن به هلگورد منتقل شده اند از نیروهای تازه واردی هستند که هرگز سابقه حضور در عملیات های نظامی را نداشته اند!

یکی از اهداف کومله این است تا با اعزام این پیشمرگان تازه وارد و ناآشنا به مسائل نظامی، آنها به کشتن داده شوند و پروژه مظلوم نمایی کومله با کشته شدن تعدادی جوان تازه وارد، کلید بخورد! و به این ترتیب جامعه جهانی را تحت تاثیر قرار داده و حکومت اقلیم کردستان را از تصمیم خود منصرف کنند!

اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا