فوری/انشعاب قریب الوقوع در گروهک تروریستی کومله

آکام نیوز/اختصاصی: با بالاگرفتن اختلافات درون گروهی در گروهک تروریستی کومله، خبرهای رسیده به آکام نیوز، حاکی از آن است که بزودی انشعابی قریب الوقوع در کومله اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آکام نیوز، تنها چند هفته پس از اعلام اتحاد دو شاخه کومله(توسط عمر ایلخانی زاده و عبدالله مهتدی)، موج نارضایتی از عملکرد عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده، شروع شد.

بیشترین مخالفان را اعضای کومله زحمتکشان کردستان، تشکیل می دهند و بر اساس این گزارش، رضا کعبی با همراهی عثمان خلیلی، امجد حسین پناهی، فریبا محمدی و تنی چند از اعضای رهبری کومله در حال گفتگو با پیشمرگان برای انشعاب از کومله هستند.

طبق گزارش محرمانه ای که به آکام نیوز رسیده، بیش از ۵۰ درصد پیشمرگان و کادرها به رضا کعبی و یارانش وعده همراهی داده اند.

مخالفت با سیاستهای عبدالله مهتدی در کامنت ها، دست نوشته ها و توئیت های اعضای مطرح کومله، کاملا عیان شده و غیرقابل انکار است.

گفته می شود، رضا کعبی با اطمینان از حمایت جمع کثیری از کادرها و پیشمرگان کومله، مذاکراتی را با مقامات اقلیم کردستان آغاز کرده است که به دلیل برخی ملاحظات امنیتی، آکام نیوز از ذکر نام مقامات مورد اشاره در اقلیم کردستان، خودداری می کند.

شایان ذکر است عملکرد عبدالله مهتدی سرکرده کومله، با مخالفت اکثریت کادرها و پیشمرگان کومله روبرو شده و به همین علت، پیش بینی می شود با انشعاب رضا کعبی، شاهد بحرانی جدی در اردوگاه عبدالله مهتدی و همراهانش باشیم.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا