اعتراض گسترده پیشمرگان کومله به تخریب فریبا محمدی/ نامه رسیده پیشمرگ کومله به آکام نیوز در حمایت از فریبا محمدی عضو کمیته مرکزی

آکام نیوز/اختصاصی: در پی شدت گرفتن حملات تیم سایبری عبدالله مهتدی به فریبا محمدی عضو منتقد کمیته مرکزی کومله، کادرها و پیشمرگان قدیمی و جدید کومله از فریبا محمدی حمایت کردند.

به گزارش آکام نیوز، ده ها کادر و پیشمرگ کومله با انتشار دست نوشته هایی حمایت قاطع خود را از فریبا محمدی اعلام کردند.

یکی از پیشمرگان قدیمی کومله در حمایت و تمجید از فریبا محمدی مطلبی برای آکام نیوز ارسال کرده که عینا و بدون کم و کاست منتشر می شود.

من بعنوان پیشمرگ کومله در کنار ده ها پیشمرگ دیگر کومله اعلام می کنیم که به فریبا محمودی افتخار می کنیم، جرات و شهامت فریبا محمدی بعنوان یک زن، از عمر ایلخانی زاده، عبدالله مهتدی و… بیشتر است.

فریبا از خیلی از مردهای رده بالای کومله مردتر است، او بعنوان یک زن زیر بار ظلم و ستم نرفت و با شهامت در مقابل زورگویی و قلدری عبدالله مهتدی ایستاد.

فریبا حرف دلش را به صراحت اعلام کرد، متاسفانه خیلی از افراد جرات ابراز عقیده خود را ندارند، افرادی که می دانیم بشدت مخالفت سیاستهای عبدالله مهتدی هستند.

ما بعنوان مردان پیشمرگ در مقابل فریبا سر تعظیم فرود می آوریم ما فریبا را به خوبی می شناسیم و به هیچ عنوان نباید این شخصیت را تخریب می کردند.

متاسفیم برای کومله ای که مدعی آزادی بیان است اما در این کومله، کسی جرات ابراز عقیده و اعتراض و انتقاد را ندارد چون بلافاصله تخریب می شود و امثال ما مجبوریم به آکام نیوز پناه ببریم تا حرفهای رفقایمان در نقد عبدالله مهتدی را در آکام نیوز ببینیم.

شایان ذکر است در پی حملات اخیر تیم سایبری گروهک تروریستی کومله به فریبا محمدی که تنها جرم او ابراز عقیده و بیان و انتقاد از سرکرده کومله بوده، ده ها کادر و پیشمرگ با انتشار مطالبی حمایت قاطع خود را از فریبا محمدی اعلام کرده و بشدت به تیم سایبری عبدالله مهتدی که ماموریت آنها تخریب منتقدین است حمله کردند.

تریبون آکام نیوز در اختیار منتقدین کومله در هر پست و مقامی که باشند هست و هر پیشمرگ و کادری تمایل داشت می تواند با ما تماس گرفته و مطالب خود را برای انتشار ارسال است.

با این توضیح که بخاطر مسائل امنیتی و جلوگیری از هر گونه سوء برداشتی، مطالب ارسالی با نام مستعار منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا