افشای فایل صوتی فحاشی های رکیک و غیراخلاقی پیمان حیدری به آکام نیوز و اهانت های بی شرمانه به روستائیان/ پیمان حیدری افسار پاره کرد/مدیرآکام نیوز پفیوز،حرامزاده، دهاتی و بی پدرومادر است/ مدیر آکام نیوز بی شرف است/ مدیر آکام نیوز را در آلمان پیدا کنید و مجازات کنید!+ صوت

آکام نیوز: در پی انتشار ویدیویی از پیمان حیدری یکی از اعضای ضد انقلاب در آکام نیوز که در آن نامبرده ضمن فحاشی، پیشمرگان را به باد انتقاد گرفته و از آنها بعنوان دوزخی نام برده بود،پیمان حیدری و نوچه های نامبرده، به آکام نیوز حمله کرده و با ادبیاتی سخیف از پیمان حیدری دفاع کردند!

به گزارش آکام نیوز، پس از هجمه های پیمان حیدری و نوچه هایش به آکام نیوز، نامبرده در کلاب هاوس نشستی با نوچه هایش برگزار کرد و در این نشست مجازی بیش از ۲ ساعت به آکام نیوز فحاشی کردند.

در این نشست مجازی، در کمال بهت و حیرت، مجری برنامه مدعی مونتاژ بودن ویدیو شد و گفت؛ آکام نیوز، دیروز ویدیویی از کاک پیمان حیدری منتشر کرد که برش داده شده و مونتاژ شده بود!

در ادامه مجری در اظهاراتی عجیب مدعی شد آکام نیوز بدون اجازه ویدیو را پخش کرده است! این در حالی است که در ویدیوهایی که در شبکه های مجازی از سوی اشخاص منتشر شده و عمومی می شوند نیازی به اجازه گرفتن آنهم از ضد انقلاب نیست!

مجری در ادامه اظهارات عجیب خود، اظهار داشت؛ آکام نیوز بدون اجازه بخش هایی از لایو کاک پیمان را پخش کرده و توضیحی هم نداده است!!

همانطوریکه ملاحظه می کنید، در همین حین، پیمان حیدری وارد معرکه ای که خود به راه انداخته بود شد و با وجود آنکه مدعیست رهبری یک دسته را بر عهده دارد، با ادبیاتی که در شان رهبر یک دسته هم نیست، آکام نیوز را خطاب قرار داده و با الفاظی کوچه بازاری گفت؛ مدیر مسئول بی شرف، نادرست، پفیوز و بی پدر و مادر آکام نیوز قصد دارد با تخریب چهره من، چهره احزاب کردی(کومله و دمکرات) را مطرح کند!

من نمی دانم مدیر بی شرف آکام نیوز در کدام شهر آلمان زندگی می کند! نوچه های من او را در آلمان پیدا کنید و مجازات کنید تا درس عبرتی برای دیگران باشد تا حرامزاده ای این چنینی، جرات نکند از من ویدیو پخش کند!

مدیر آکام نیوز از خانواده بی شرف خودش، ویدیو پخش کند، آکام نیوز می خواهد احزاب کرد ایرانی را برجسته کند، نوچه های من برای تعطیلی، بستن و حمله به دفتر آکام نیوز هر کاری از دستتان بر می آید بکنید.

مجری در ادامه گفت؛ ما در آلمان پیگیر پیدا کردن آکام نیوز هستیم و این در اولویت اول کاری ما خواهد بود و حتما مدیر آکام نیوز و محل دفتر این سایت را پیدا می کنیم.

پیمان حیدری بار دیگر وارد سخنان مجری شد و  گفت؛ آکام نیوز قصد مرغوبیت دادن به احزاب ساخته و پرداخته خودشان را دارد، مسئول این سایت کذایی بی شرف و مزخرف است، قصدی جز مطرح کردن احزاب کردی از طریق چهره من را ندارند.

مسئول پفیوز این سایت، منفور و بی پدر و مادر، عوضی، دهاتی و صیغه زاده و خر است!

یکی از نوچه های پیمان حیدری نیز مدعی شد؛ این سایت و مسئول این سایت در آلمان زندگی می کند و دولت آلمان به این سایت و مسئولش اجازه داده تا در آلمان فعالیت داشته باشند!!

این سایت حاضر به هر کاری است و دولت آلمان بخاطر آزادی بیان و مطبوعات این اجازه را به آنها داده است اما در عین حال در آلمان، مسئله کپی رایت بسیار مهم است و ما پیگیر خواهیم بود!!

پیمان بار دیگر با الفاظ رکیک گفت؛ یک سخیف بی پدر و مادر و حرامزاده، غلط کرده با جد و آبادش ویدیوی من را پخش کرده است!

آکام نیوز و نیشتمان جوان قصد بهره برداری از سخنان من را دارند و هدفشان تخریب احزاب کردی نیست، هدفشان تخریب من است، آکام نیوز تریبون قوی نیست و کسی به این سایت کثیف و منفور مراجعه نمی کند و این تنفر و کثیفی آکام نیوز به نفع احزاب جمهوری اسلامی(کومله و دمکرات)است!

افکار عمومی با گوش دادن به سخنان این فرد، به خوبی چهره واقعی برخی مدعیان سطح پایین را خواهند شناخت. افرادی که مدعی مبارزه هستند اما از نظر اخلاق و رفتار صفر!

نکته قابل توجه این است که نوچه های پیمان هم در این نشست مجازی، بیش از ۲ ساعت و نیم، تنها فحاشی کردند و نتوانستند از منظر سیاسی، پاسخ دهند و طوطی وار سخنان پیمان حیدری را تکرار می کردند.

قضاوت را بر عهده افکار عمومی واگذار می کنیم.

(برای مشاهده فایل فحاشی های پیمان حیدری به کانال تلگرام آکام نیوز مراجعه کنید @akamnews1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا