گزارش اختصاصی آکام نیوز از درگیری شدید دو عضو کمیته مرکزی کومله کمونیستی در حین برگزاری جلسه پلنوم کمیته مرکزی/ فشار روحی و استرس پیشمرگان از ترس حملات موشکی و خلع سلاح

آکام نیوز/اختصاصی: خلع سلاح و ترس از حملات موشکی جمهوری اسلامی ایران باعث پایین آمدن روحیه پیشمرگان گروهک تروریستی کومله – سازمان کردستان حزب کمونیست ایران شده است.

به گزارش آکام نیوز، به دلیل آماده باش های مکرر و مداوم و همچنین ترس از حملات احتمالی موشکی و همچنین ترس از جمع شدن اردوگاه نشینی و خلع سلاح، اختلافات درون گروهی در کومله کمونیستی(شاخه ابراهیم علیزاده) به اوج خود رسیده است.

این اختلافات تاثیر منفی بسیار زیادی بر اعضای کومله گذاشته است، اختلافات و کشمکش ها به جایی رسیده که جعفر امین زاده، عضو کمیته مرکزی ملقب به(جعفر سور) و حسن رحمان پناه(عضو کمیته مرکزی) در حین برگزاری پلنوم و در بطن مباحث، به همدیگر پرخاشگری کرده اند.

در صورت عدم مداخله دیگر اعضای کمیته مرکزی، این پرخاشگری به برخورد فیزیکی هم کشیده می شد.

همچنین طرفداران عادل الیاسی(عضو کمیته مرکزی) به شدت نوک حملات خود را بر روی حسن رحمان پناه و سروه ناصری متمرکز کرده اند.

جعفر سور (جعفر امین زاده) نیز که در حال حاضر مسئول نظامی اردوگاه می باشد، اعلام بی طرفی کرده است اما طبق شنیده ها، وی نزدیک به عادل الیاسی و جمال بزرگپور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا