اتحادیه میهنی کردستان عراق باید پاسخگو باشد/ استقبال رسمی مقامات اتحادیه میهنی از گروهک تروریستی کومله توجیهی ندارد و پذیرفتنی نیست

آکام نیوز: در روزهای گذشته تصاویری از دیدار عبدالله آذربار عضو رهبری گروهک جنایتکار و تروریست کومله با مقامات ارشد اتحادیه میهنی کردستان عراق در منطقه عربت منتشر شده است.

به گزارش آکام نیوز، مسئول و شورای کمیته اتحادیه میهنی کردستان عراق در این دیدار به گرمی از هیئت تروریست های کومله استقبال کرده و خواستار تداوم ارتباطات و همکاری ها با تروریست های کومله شده اند!

تصاویر مربوط به این دیدار در رسانه های اتحادیه میهنی کردستان و کومله در سطح وسیعی منتشر شده است.

این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران بارها به مقامات ارشد حکومت اقلیم، اتحادیه میهنی و پارتی اعلام و هشدار داده که این گروهک های تروریست را باید خلع سلاح کرده و از خاک کشورشان اخراج کنند اما همانطوریکه ملاحظه می کنید، گویا این هشدارها نه تنها اثری روی مقامات اقلیم نگذاشته بلکه ارتباطات خود با تروریست ها را نیز در سطح وسیعی گسترش داده اند.

جمهوری اسلامی ایران حق مسلم خود می داند از این پس با مشت آهنین با تروریست ها و متحدان آنها صحبت کند چرا که مقامات اقلیم، بر تکرار اشتباهات خود اصرار می ورزند و از این پس این حق جمهوری اسلامی ایران است تا همچون دولت ترکیه به دشمنان خود در اقلیم کردستان حمله کرده و آنها را برای همیشه از صحنه روزگار محو نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا