عبدالله آذربار به دنبال چیست؟!

آکام نیوز: در روزهای اخیر تصاویری از دیدارهای رسمی عبدالله آذربار فرمانده نظامی گروهک تروریستی کومله از مقرات و نهادهای اتحادیه میهنی کردستان عراق منتشر شده است.

به گزارش آکام نیوز، آذربار دیدارهای دوره ای خود را از هفته گذشته آغاز کرد و به اکثر مناطق تحت سلطه اتحادیه میهنی سفر کرده و تصاویر معناداری از خود در کنار مقامات اتحادیه میهنی کردستان منتشر کرد!

طبق اطلاعات رسیده، عبدالله مهتدی سرکرده کومله به عبدالله آذربار دستور داده تا در روزهایی که هیئتی از اقلیم کردستان به تهران سفر کرده، نماینده او نیز با مقامات اتحادیه میهنی به قصد انتشار تصاویر این دیدارها، دیدار کند!

هدف از این کار نیز آن است تا گروهک کومله به زعم خود به جمهوری اسلامی نشان دهد که اتحادیه میهنی کردستان و حکومت اقلیم با آنها هستند و این حکومت هرگز تن به خواسته جمهوری اسلامی برای خلع سلاح آنها نخواهد داد.

ساعاتی پیش نیز فرزین کرباسی در مصاحبه با تلویزیون ایران اینترنشنال در واکنش به اخبار استقرار نیروهای سپاه پاسداران در جدار مرزی اقلیم کردستان عراق، به این شبکه ماهواره ای گفت؛ حکومت اقلیم با ماست و رابطه ما با آنها یک رابطه عمیق و دیرین است و هرگز این رابطه خدشه دار نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا