عبدالله مهتدی رسوا و بی اعتبار شد/ بی محلی اپوزیسیون کردی به سرکرده کومله/ اپوزیسیون کردی ابراهیم علیزاده را به عنوان رهبر کومله به رسمیت می شناسند

آکام نیوز: به دلیل سیاست های اخیر سرکرده کومله در نزدیکی و ائتلاف با دشمنان قدیمی کردها از جمله سلطنت طلبان و چند زن بدنام که چند سالیست وارد عالم سیاست شده اند، اپوزیسیون کردی دیگر تمایلی به دعوت از عبدالله مهتدی برای حضور در نشست ها و سمینارهای خود ندارند.

به گزارش آکام نیوز، در ماه های و هفته های اخیر کنفرانس و نشست های زیادی از سوی برخی جریانها از جمله گروه های چپ و سکولار، بلوچ ها، اعراب و آذری ها، برگزار شد که در این نشست ها نامی از عبدالله مهتدی نبود، چرا که سرکرده کومله از سوی اپوزیسیون طرد شده و دیگر به نشست های آنها دعوت نمی شود.

پلتفرم دمکراتیک ایران قرار است در روزهای آینده برگزار شود،این پلتفرم مورد حمایت سه فراکسیون پارلمان اروپا و انستیتوی کرد است و در آن احزاب سیاسی، نمایندگان جریانهای مختلف، نهادهای جامعه مدنی، کارشناسان و اساتید دانشگاه ها حضور خواهند داشت، اما نکته قابل تامل این است که به جای عبدالله مهتدی، ابراهیم علیزاده سرکرده کومله – سازمان کردستان حزب کمونیست ایران به این نشست دعوت شده و از علیزاده به عنوان رهبر کومله نام برده شده است.

از چهره های شاخص ضد انقلاب دیگر حاضر در این کنفرانس که در پارلمان اروپا برگزار خواهد شد، می توان به نام های مصطفی هجری سرکرده حزب دمکرات، سیامند معینی سرکرده پژاک، عباس ولی، سیمین صبری، میثم المهدی، شیما سلاوی، فریبا بلوچ، مریم فتحی، سعید حمیدان، ناصر بلیده ای و تعدادی از نمایندگان پارلمان اروپا اشاره کرد.

عبدالله مهتدی دیگر اعتباری نزد همفکران قدیمی خود هم ندارد و به محافل کردها و غیرکردها هم دعوت نمی شود.

منتقدان سرکرده کومله بر این باورند که سیاست های تک روانه عبدالله مهتدی باعث شده تا او دیگر جایگاهی در بین جریانهای ضد انقلاب نداشته باشد.

به باور جریانهای اپوزیسیون، ابراهیم علیزاده از نظر عقل و شعور و سیاست گذاری، بسیار بالاتر از عبدالله مهتدی است و مهتدی تنها با استفاده از ابزارهای رسانه ای موفق شده بود در این دوران، خود را مطرح کند و این ابزارها در اختیار ابراهیم علیزاده قرار نگرفته تا افکار عمومی با شخصیت ابراهیم علیزاده بیشتر آشنا شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا