اعتراف عبدالله آذربار عضو کمیته مرکزی گروهک کومله/ اقلیم کردستان تردد و فعالیت های رسانه ای و گردهمایی های ما را به شدت محدود کرده است

آکام نیوز: عبدالله آذربار معروف به عبه سور از اعضای کمیته مرکزی گروهک تروریستی موسوم به کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران در مصاحبه اخیر خود با بی بی سی فارسی، از اعمال محدودیت های شدید از سوی حکومت اقلیم کردستان برای این گروهک خبر داد.

به گزارش آکام نیوز، همزمان با انتشار تصاویر و اخباری از انتقال تسلیحات نظامی سنگین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بی بی سی فارسی با عبدالله آذربار گفتگو کرد.

این عضو کمیته مرکزی کومله ضمن تایید تحرکات نظامی سپاه پاسداران در مرزهای کردستان به بی بی سی گفت؛ فشارها بر احزاب کرد مخالف جمهوری اسلامی «جدی است» و «تردد و فعالیت رسانه‌ای و گردهمایی‌های ما محدود شده است».

عبدالله آذربار، در ادامه گفت؛ «از آنجایی که جمهوری اسلامی اکنون در مرزهای شرقی درگیر منازعاتی است، می‌خواهد نشان دهد که غرب ایران را فراموش نکرده است. همیشه تهدیدهایی علیه اردوگاه‌های ما وجود دارد. در جریان درگیری‌های جمهوری آذربایجان هم آنها به زنجیره‌ای از عملیات و مانورهای نظامی دست زدند».

شایان ذکر است در حال حاضر تمام گروهک های تجزیه طلب کردی مستقر در خاک اقلیم کردستان در آماده باش به سر می برند و سپاه نیز آماده فرمان حمله به مقرات اصلی گروهکهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا