سایتهای به اصطلاح حقوق بشری حاضر به انتشار تکذیبیه میلاد نصری نشدند!

آکام نیوز: در روزهای اخیر خبری در سایتهای به اصطلاح حقوق بشری از جمله هنگاو، کردپا، سرخط و… منتشر شد که در آن این سایتها مدعی ربوده شدن یک شهروند سنندجی بنام میلاد نصری توسط نیروهای امنیتی شدند.

به گزارش آکام نیوز، یک روز بعد از این خبر کذب، میلاد نصری در ویدیویی اختصاصی که برای آکام نیوز ارسال کرده بود اعلام کرد که هیچ گونه دستگیری و یا حمله ای از سوی نیروهای امنیتی به منزل او صورت نگرفته است و این خبر از اساس کذب بوده و با هدف تشویش اذهان عمومی منتشر شده است.

بنابراین، خبر دستگیری میلاد نصری که در سایت‌های حقوق بشری به نام هنگاو، کردپا و سرخط منتشر شده بود، به طور قطعی اعلام شده که نادرست است.

در عین حال، به دلیل عدم تأیید و تکذیب خبر از سوی بعضی از سایت‌های حقوق بشری، نمی‌توان به طور کامل به صحت یا صداقت اخبار مشابه در این سایت‌ها قطعیت داد. بهترین راه برای تأیید خبر، مراجعه به منابع مستقل و  رسمی است، چرا که اگر این سایت ها صداقت داشتند باید تکذیبیه میلاد نصری را منتشر می کردند.

عدم صداقت این سایتها با افکار عمومی نشان از اهداف و رویکردهای ایران ستیزانه آنها با هدف دروغ پراکنی و شایعه سازی، ارزیابی می شود.

طبق قانون مطبوعات و رسانه ها، وقتی در خبری نامی از فردی برده می شود و فرد مورد نظر خبر را تکذیب می کند رسانه ها موظف به انتشار تکذیبیه هستند اما متاسفانه تا این لحظه خبری از تکذیب خبر دروغ آنها نشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا