افشای چت های پیشمرگی که خبر دروغ فرار خود را به آکام نیوز داد/دست و پا زدن پیشمرگ گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان برای فریب حسین یزدان پناه/ پیشمرگان پاک از آکام نیوز برای گرفتن پست و مقام استفاده می کنند+سند و فیلم

آکام نیوز: روزانه صدها پیام از سوی پیشمرگان گروهک های کردی به آکام نیوز ارسال می شود، در این پیام ها افراد زیادی اخبار و گزارشاتی در اختیار ما قرار می دهند اما با توجه به ناشناس بودن این افراد، آکام نیوز غالب اخباری که برای ما ارسال می کنند را منتشر نمی کند.

به گزارش آکام نیوز، اما در این بین برخی اخبار مشکوک نیز ارسال می شوند، گاها ارسال کننده خبر، به دنبال مطرح کردن نام خود و اسم بردن از خود در آکام نیوز است تا به این وسیله، پله های ترقی را طی کرده و به پست و مقام بهتری برسد و به این ترتیب سرکردگان خود را نیز فریب دهند.

هفته گذشته یکی از همین پیشمرگان به نام جوانمیر شادی ایلامی با یک اکانت ناشناس با کانال تلگرام آکام نیوز و پایگاه خبری آکام نیوز تماس گرفت و اصرار داشت تا خبری را که وی ارسال کرده منتشر کنیم!

مضمون خبر نیز این بود که گویا جوانمیر و رفیقش از گروهک حزب آزادی کردستان فرار کرده اند!

با توجه به اصرار بیش از حد این فرد که از قضا خود جوانمیر بود، ما به این موضوع شک کرده اما برای روشن شدن موضوع ،از عبارت “شنیده ها حاکی از آن است” یا” گفته می شود”  در خبر مذکور استفاده کردیم.

اما همانطوریکه پیش بینی می شد، خبر مشکوک بود و ارسال کننده خبر نیز کسی نبود جز جوانمیر شادی ایلامی! که در ادامه چت های وی با ادمین کانال تلگرام آکام نیوز را ملاحظه می فرمائید.

نکته جالب تر اینجاست که یک روز پس از انتشار این خبر، همین جوانمیر در فیسبوک خود ویدیویی منتشر شد که در آن می گوید” رژیم جمهوری اسلامی با پخش اخبار دروغ از امثال من، نمی تواند بر اراده پولادین ما فائق بیاید و ما شکست ناپذیریم!!”

آکام نیوز در مورد این شخص با منابع خبری خود در پاکشهر تماس گرفت و مشخص شد که وی مدتی است در تلاش بوده تا مسئولیتی بالاتر در گروهک حزب آزادی کردستان به وی واگذار شود اما چون در این بین رقیبی سرسخت داشته تصمیم می گیرد از آکام نیوز برای مطرح کردن خود استفاده کند و خبر آکام نیوز را در اختیار حسین یزدان پناه قرار دهد تا به سرکرده پاک اعلام کند که جمهوری اسلامی روی من حساس است و چون من نیروی خوبی هستم، در مورد من شایعه پراکنی می کند!

در ادامه ویدیوی جوانمیر را در تکذیب خبری که خود از فرار خود برای آکام نیوز ارسال کرده بود را ملاخظه می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا