هشدار امجد حسین پناهی فرمانده نظامی کومله زحمتکشان: اگر می خواهید خونی ریخته نشود عمر ایلخانی زاده نباید به اردوگاه برگردد+فیلم

آکام نیوز: امجد حسین پناهی فرمانده نظامی گروهک کومله زحمتکشان کردستان در گفت و گوی زنده با تلویزیون رووداو اقلیم کردستان در پاسخ به این سوال که آیا از طرف حکومت اقلیم برای میانجی گری آمده اند یا خیر؟ پاسخ داد؛ من در جریان نیستم اما همین الان که با شما حرف می زنم با قناسه و تیربار PKبالای کوه ها ما را محاصره کرده اند. برای همین اعلام می کنیم، برای تاریخ اعلام می کنیم، هر تیراندازی شود و هر پیشمرگی شهید شود مسئول مستقیم تیراندازی و جنایت عبدالله مهتدی، عمر ایلخانی زاده و عبدالله آذربار( مسئول اجرای جنایت) است.

برای همین الان که با شما حرف می زنم تفنگچی های مسلح شان بالای سر ما هستند برای همین از طریق روداو از مردم کردستان می خواهیم کاری کنند این تفنگچی ها بروند ما چه گناهی کرده ایم؟ اول صبحی به ما حمله کردند تا ما و خانواده هایمان را قتل و عام کنند.

به گزارش آکام نیوز، رووداو از امجد حسین پناهی پرسید: چرا؟ مگر اتحاد نکرده بودید؟

امجد پاسخ داد: چون عمر می خواهد با خون و سلاح خانه و اردوگاه ما را تصرف کند تا ما آواره کوچه و خیابان ها شویم اینجا جای ماست زندگی ماست سالهاست زندگی میکنیم چرا برویم؟ ۱۷ سال است مبارزه می کنیم آسایش و حکومت اقلیم در جریان است دیروز حرف مان را زدیم اما عمر ایلخانی زاده فریاد می زند باید خون بریزند و اعلام هم کرده که محاصره شده است، یک نفر ریش سفید بیاید عمر را ببرد تا خونی ریخته نشود عمر می خواهد خون ریخته شود ،عبدالله می خواهد خون ریخته شود.

در ادامه روداو از امجد پرسید؛ تو می گویی می خواهند خونریزی شود چرا؟ تا شما اردوگاه را ترک کنید؟

امجد حسین پناهی پاسخ داد: ما دو شهید داده ایم در اردوگاه و مقر خودمان بودیم، پروسه اتجاد شکست خورده ما گفته بودیم اتحاد به زور نمی شود اما کاک عمر با زور سلاح می خواهد ما را وادار به تبعیت کند مردم کردستان بدانید در کومله زحمتکشان و بانه گه وره اگر خونی ریخته شود مسئول مستقیم آن عبدالله مهتدی، عمر ایلخانی زاده و نیروهای آنهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا