بیانیه جمع کثیری از کادرهای کومله در مخالفت با سیاست ها و عملکرد عبدالله مهتدی پس از انشعاب

آکام نیوز: جمع کثیری از کادرهای گروهک کومله به سرپرستی فرزین کرباسی، بیانیه ای علیه سیاست ها و عملکرد عبدالله مهتدی سرکرده کومله انقلابی پس از انشعاب صادر کردند.

به گزارش آکام نیوز، در این بیانیه آمده است؛ تنگ نظری شخصی و کرسی پرستی و اقتدارگرایی افرادی که سال ها نقش فعال در خدشه دار کردن چهره کومله و جنبش کردستان داشتند، باعث شد همین افراد، دستشان به خون همسنگران‌خودشان سرخ شد.

هر چند ما از ابتدا با توجه به اعمال و رفتارهای طرف مسئول، پیش بینی این اتفاق را کرده بودیم و به ایجاد این شرایط هشدار داده بودیم، برای این منظور مهم، فارغ از هیاهوهای رسانه ای و به جهت حفظ امنیت و بهره نبردن بیشتر جمهوری اسلامی ، آماده ایم در حضور احزاب سیاسی کردستان ایران و اشخاص قابل اعتماد و متولیان جنبش مان، تمام این اتفاقات را همانطور که هست ارزیابی کنیم. اما الان آنچه که مهم است پیشگیری از ریخته شدن خون به ناحق فرزندان مردم است.

در اینجا ضمن تسلیت به خانواده های این دو پیشمرگی که جانشان را از دست دادند ، از جامعه کردستان ، احزاب سیاسی و همه کسانی که دلشان برای کومله و جنبش بر حق ملت مان می تپد درخواست می کنیم؛ به منظور حل مشکل و ایجاد فضایی مناسب به جهت پیشگیری از اتفاقات بعدی، باید تلاش کنیم.

از صفوف  کومله انقلابی و همه دوستان و پیشمرگان و کادرها تقاضا داریم با احساس مسئولیت، از نوشتن و درج تصاویر و اخبار کذب و جنگ افروزانه خودداری کنند.

این تنش ها متاسفانه با صحبت های خیر رهبران، که خودشان را مبارز ده ها ساله می دانند می توانست به این سمت نرود، اما اینطور که مشخص است بزرگانی که خودشان را رهبر می دانند بخشی از این شرایط هستند .

ما با نهایت شرمندگی به این رویداد نگاه می کنیم . ما به نمایندگی از گروهی کادر و پیشمرگ انقلابی زحمتکشان کردستان ایران خود را از این نوع سیاست ها مبرا می دانیم و آن را به شدت محکوم می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا