فایل صوتی لو رفته از توهین بی شرمانه کادر قدیمی کومله مهتدی به ۲ پیشمرگ کشته شده: به درک که کشته شدند، آنها به عمر ایلخانی زاده حمله کردند و باید مقابله می کردیم+ صوت

آکام نیوز: به تازگی فایل صوتی لو رفته از یک جلسه درون تشکیلاتی گروهک کومله مهتدی منتشر شده که در آن یکی از کادرهای کومله و نزدیک به عبدالله مهتدی قاطعانه از قتل دو پیشمرگ کومله دفاع کرده است.

به گزارش آکام نیوز، ریباز کریمی در جلسه داخلی اعضای کومله مهتدی در خصوص درگیری های اخیر در اردوگاه کومله گفت؛

اتفاقی که روی داد انشعاب نبود، این حمله نیابتی حزب دمکرات و پژاک علیه کومله انقلابی بود معنای دیگری ندارد، حمله نیابتی آنها بود که توسط رضا کعبی و فریبا محمدی اجرا شد.

کادر نزدیک به عبدالله مهتدی در ادامه ضمن دفاع قاطعانه از قتل ۲ پیشمرگ کومله به دست نیروهای کومله مهتدی گفت؛

الان همه خودشان را عزادار ۲ پیشمرگ کومله می دانند من نمی فهمم اینها با اسلحه به منزل عمر ایلخانی زاده حمله کرده اند به او می خواستند نارنجک بزنند. همه می گویند این ۲ نفر از خانواده های فقرای کردستان بودند خوب چه کسانی عضو سپاه می شود؟ بچه های سرمایه دار عضو سپاه که نمی شوند، خوب وقتی به ما حمله می کنند مقابله نکنیم چون بچه های فقرای کردستان هستند؟ خوب به ما حمله کردند باید آنها را می کشتیم، چشمشان در آمد اینقدر از مرگ آنها ناراحت نشوید این جنگ نیابتی حزب دمکرات و پژاک علیه کومله مهتدی بود همین.

ریباز کریمی در ادامه اعضای کومله زحمتکشان را قمه کش، لات و چاقوکش نامید و گفت؛

آنها (رضا کعبی و فریبا محمدی) و چند قمه کش و لات و لوت مامور اجرای نقشه حزب دمکرات و پژاک بودند.

کادر کومله مهتدی در ادامه حزب دمکرات و پژاک را مسئول درگیری های داخلی کومله معرفی کرد و گفت؛ ما چند ماه است می دانیم اینها تحت نفوذ اعضای سایبری حزب دمکرات بودند و ما ساده لوحانه به این مسائل نگاه کردیم دیگر بس است. اگر قرار است روزی از روزها بخواهیم کاری بکنیم و مردم ما را بشناسند اینطور که نمی شود. ما باید در نحوه تشکیلات داری و مدیریت تجدیدنظر جدی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا