استعفای یکی از کادرها و مسئولان رده بالای گروهک تروریستی کومله پس از یک دهه فعالیت در کومله مهتدی و پیوستن به صفوف کومله زحمتکشان کردستان

آکام نیوز: یکی از کادرها و مسئولان رده بالا و قدیمی گروهک تروریستی کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران پس از یک دهه فعالیت در کومله استعفا کرد و به کومله زحمتکشان کردستان به رهبری رضا کعبی ملحق شد.

به گزارش آکام نیوز، حمید زند کریمی در نامه استعفای خود نوشت؛ من به اطلاع همه مردم می رسانم از امروز دیگر پیشمرگ و عضو کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران نیستم و به کومله زحمتکشان کردستان ملحق می شوم.

من بیش از یک دهه پیشمرگ و عضو کومله بودم در طول این سالها چه بعنوان پیشمرگ و چه بعنوان مسئول ارگانی، همه تلاشم را کردم تا وظایفم را در کومله به خوبی انجام دهم، فکر می کردم کار درستی می کنم. کومله خود را مدافع حقوق فقرا و زحمتکشان کردستان معرفی می کرد، خود را مدافع برابری و مخالف عقب افتادگی و فرهنگ عشیره ای و طایفه گرایی در کردستان معرفی می کرد اما همه دیدید بعد از بیش از ۴۰ سال رهبری کنونی کومله انقلابی با همان فرهنگ خانوادگی، کومله را تبدیل به یک حزب خانوادگی کرد.

به همین خاطر اعلام می کنم دیگر بعنوان مبارز کومله نمی توانم در مقابل این بی عدالتی ها سکوت کنم و سکوت را توهین به خانواده شهدا می دانم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا