پیام فاتح گویلیان پیشمرگ قدیمی گروهک کومله خطاب به مردم و جوانان کردستان: خواهش می کنم به احزاب کردی ملحق نشوید، آینده خودتان را تباه نکنید+فیلم

آکام نیوز: فاتح گویلیان از پیشمرگان قدیمی گروهک تروریستی کومله – سازمان کردستان حزب کمونیست ایران در لایوی از جوانان کردستانی خواست گول گروهک های کردی خصوصا کومله را نخورند و در ایران بمانند.

به گزارش آکام نیوز، فاتح گویلیان در پیام ویدیویی خود اظهار داشت: عاقبت کار برای احزاب همین است، می خواهم به شما موضوعی را بگویم، من بعد از ۲۰ سال بدبختی و کار زیر برف و باران عاقبتم چه شد؟! بعد از ۲۰ سال از اردوگاه بیرون آمدم  و یک پیشمرگی که ۵ ماه بود پیشمرگ شده بود، به من گفت؛ زود از اردوگاه برو بیرون، وگرنه با لگد تو را بیرون می اندازیم!

یا وقتی لایو برگزار می کردم جماعتی چماق به دست به من حمله می کردند، یک نفر اخیرا که در عمرش اردوگاه را هم ندیده به من می گوید تو عضو سپاه پاسداران هستی.!

نه برادر ما وقتی می بینیم در حزب کومله فردگرایی وجود دارد و جماعتی فالانژ دور رهبران جمع می شوند و مثل بت آنها را می پرستند، دیدن این صحنه ها برای من قابل قبول نیست.

در کومله تلاش می کنند افراد را حذف فیزیکی کنند یا یک نفر را بخاطر انتقاد اخراج می کنند.

در کومله با زشت ترین شیوه ها با منتقدین برخورد می کنند، کارهایی می کنند که از گفتن آن عار دارم.

یک خانم در اروپا به من می گفت تو عضو سپاه هستی، من به این حرفها گوش نمی دهم، به من می گویند وقتی از اردوگاه رفته حرف می زند، چرا وقتی در اردوگاه بود انتقاد نمی کرد، نه من در اردوگاه و در کنگره ها هم حرف زده ام.

فاتح گویلیان در ادامه خطاب به جوانان کردستانی گفت؛ جوانان کردستانی به این احزاب نروید فکر می کنید این رهبران چه کسانی هستند؟ در اروپا به این ها یک کار معمولی هم نمی دهند. مبارزه در کف خیابان ها جریان دارد. در اروپا یک عضو رهبری را می شناسم که صدها پمپ بنزین دارد و…

من اشتباه کردم برای افرادی در کومله زحمت کشیدم، آنها از ما سو استفاده کردند، از احساسات ما در قبال کومله سو استفاده کردند، سر ما کلاه گذاشتند.

متاسفانه من دیر فهمیدم و تا زمانیکه اختلافات بوجود نیامد حقایق را نفهمیدم.

از مردم و جوانان کردستان خواهش می کنم به این احزاب ملحق نشوند، شما اگر در آینده در ایران انقلاب هم کردید چرا باید امثال ما برای شما رهبری کنیم؟

من فردی را می شناسم که در زندان جمهوری اسلامی است در حال اعدام است، اما با کثیف ترین شیوه ها در کومله با او برخورد می کردند.

گویلیان در ادامه ضمن اشاره به قتل یکی از پیشمرگان کومله زحمتکشان با مخاطب قرار دادن کومله کمونیستی که در گذشته او را اخراج کرده بودند و وی ناچار شده بود به کومله رقیب ملحق شود گفت؛ هیوا صادقی که توسط کومله مهتدی کشته شد، پیشمرگ ما بود، چرا او را اخراج کرده بودید؟

این پیشمرگ قدیمی کومله کمونیستی بار دیگر خطاب به جوانان کردستانی گفت؛ جوانان به این احزاب ملحق نشوید، حزب چیست؟ حزب و رهبر هیچی نیستند، اینها سواد زمان شاه و دهه ۴۰ را دارند، سواد و آگاهی سیاسی آنها قدیمی است، آنها جوابگوی مطالبات جوانان امروزی نیستند،  برای همین من اینها را رهبر و کومله نمی دانم، آنها در حال تجارت هستند و در حال شعار زنده باد زنده باد هستند. خواهش می کنم به هیچ حزبی ملحق نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا