جزییات درگیری مسلحانه در اردوگاه کومله از زبان یک شاهد عینی اهل زرگویز/ اهالی زرگویز: کومله برای مردم کردستان مبارزه نمی کنند، آنها زمین و اراضی ما را اشغال کرده اند/ حکومت اقلیم از آنها دفاع می کند+فیلم

آکام نیوز: یکی از شبکه های تلویزیونی اقلیم کردستان با یکی از شاهدین عینی درگیری گروهک تروریستی کومله انقلابی با کومله زحمتکشان کردستان، گفتگو کرده که ماحصل این گفتگو را ملاحظه می کنید.

به گزارش آکام نیوز، یکی از اهالی زرگویز ضمن اعلام انزجار شدید از گروهک تروریستی کومله و اشغالگر نامیدن این گروهک به خبرنگار شبکه اقلیم کردستان گفت؛

ما صبح روز درگیری، حدود ساعت ۰۷:۰۰ تا ۰۷:۳۰ با صدای تیر بیدار شدیم و متوجه شدیم که درگیری بین زرگویز و بانه گه وره ست و ۲ نفر کشته شده است.

آنها با قناسه و بی کی سی به سوی هم تیراندازی می کردند، تعدادی از نیروهای کومله زحمتکشان در آموزشگاه بودند و مورد حمله قرار گرفتند که این حمله منجر به کشته شدن ۲ پیشمرگ شد.

درگیری بخاطر رفتن عمر ایلخانی زاده به اردوگاه کومله زحمتکشان کردستان بود.

این شهروند اهل زرگویز در ادامه از فضای ترس و وحشت حاکم بر روستا گفت و اظهار داشت؛

ما نگران حمله ایران هستیم کومله ها برای مبارزه برای کردها نیامده اند وگرنه جنگ برادرکشی نمی کردند ما از دست این احزاب خسته شده ایم بارها ایران قصد حمله به کومله را داشته کومله زمین و ملک ما را تصاحب کرده است اینها برای کردها فعالیت نمی کنند.

شهروند زرگویزی در ادامه گفت؛

زمین و اراضی مردم زرگویز توسط کومله ها اشغال شده است ما خیلی با حکومت اقلیم حرف زدیم وقتی مام جلال زنده بود رفتیم شکایت کردیم اما مام جلال از آنها حمایت کرد، متاسفانه حکومت اقلیم به درخواست ما توجه نمی کند و حتی به آنها خدمت هم می کنند.

منابع آبی اهالی زرگویز هم در اختیار کومله هاست.

از نظر امنیتی آرامش نداریم، مردم می ترسند، نگران هستند خیلی وقتها مردم زرگویز از ترس توپ باران ایران داخل خودرو و خارج از منزل به سر می برند.

ما از حکومت اقلیم درخواست می کنیم زمین و ملک ما را که کومله اشغال کرده به ما پس بدهند، مردم ما فقیر هستند ندار هستند، کومله خانه های ما را تصرف کرده است.

مشروح کامل این گفتگو را ملاحظه می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا