پیشمرگ گروهک کومله، ادعای مضحک اردلان فرجی عضو کمیته رهبری گروهک تروریستی کومله را تکذیب کرد

آکام نیوز: در روزهایی که اخبار مربوط به درگیری مسلحانه در اردوگاه کومله منتشر می شد، اردلان فرجی از اعضای کمیته مرکزی گروهک تروریستی کومله مهتدی، شایعه ای عجیب پخش کرد!

به گزارش آکام نیوز، اردلان فرجی در خبری کذب، مدعی ربوده شدن یکی از پیشمرگان کومله از سوی کومله زحمتکشان کردستان شد!

اردلان فرجی مدعی شده بود که؛

“۱۱ روز است از سرنوشت دانیال مریوان خبری در دست نیست، دانیال مریوان ۲۳ ساله محافظ و راننده شخصی آقای رضا کعبی، روز ۱ تیرماه چند لحظه قبل از شهادت هیوا صادقی و سامان ابراهیمی، بخاطر سرپیچی از دستور آریالای… برای سوزندان ماشین ناصر چوروکه(پیشمرگ گروهک کومله) به او شلیک می کنند، با اینکه دانیال زخمی شده او را به مراکز پزشکی منتقل نکردند و تا این لحظه هیچ خبری از سرنوشت او در دست نیست!”

با انتشار این خبر کذب، دانیال مریوان که از همه جا بی خبر بود، در یادداشتی این ادعا را تکذیب کرد و نوشت؛

رفقا! این روزها شایعه ای از سوی رفقای کومله کردستان ایران منتشر شده مبنی بر زخمی شدن من و ۱۱ روز مفقودالاثر بودن من! بدینوسیله به شما می گویم که اینها دور از واقعیت است و من همچنان مانند گذشته به وظیفه خود عمل می کنم.

شایان ذکر است پس از شکست سنگین اتحاد و بازگشت پیشمرگان و کادرهای رهبری به کومله زحمتکشان کردستان و انتخاب رضا کعبی به سمت دبیرکلی کومله، نیروهای عبدالله مهتدی به انواع و اقسام شیوه ها در حال شایعه پراکنی و ترور شخصیتی اعضای کومله زحمتکشان کردستان هستند تا از آنها به این شیوه انتقام بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا