محافظان هامنو نقشبندی همسر حسین یزدان پناه زیر ۱۸ سال هستند

آکام نیوز: هامنو نقشبندی همسر حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان که به واسطه همسر حسین یزدان پناه بودن، مسئولیت مهمی در این گروهک بر عهده دارد، از دختران کم سن و سال استفاده می کند.

به گزارش آکام نیوز، اکثر محافظان شخصی هامنو نقشبندی دختران زیر سن قانونی هستند، این دختران در روستاهای مرزی کردستان اغفال شده و به آنها وعده مهاجرت به اروپا داده می شود.

دختران از همه جا بی خبر به محض ورود به این گروهک، تعهدنامه خدمت اجباری ۷ ساله را امضا می کنند و تازه آنجاست که متوجه می شوند در چه دامی اسیر شده اند و مجبور هستند ۷ سال در این گروهک خدمت کنند و راه فراری هم ندارند.

این دختران زیر نظر هامنو نقشبندی آموزش داده می شوند و هامنو نیز بدون در نظر گرفتن شرایط سنی این دختران از آنها بعنوان محافظ شخصی استفاده می کند.

استفاده ابزاری از دختران در گروهک پاک امری مسبوق به سابقه است و در اکثر ویدیوهای تبلیغی، از دختران زیباروی و کم سن و سال برای اغفال دیگر دختران کردستان استفاده می شود.

یک دیدگاه

  1. پیشمرگ های کومله از این شانسی که میتونن از این گروه بیرون برن حتما استفاده کنن که تو حزب آزادی کردستان حتی این شانسم ندارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا