رستم الماسی به دنبال راه عبدالله مهتدی است؟!

آکام نیوز: اخیرا تحرکات و فعالیت های رستم الماسی سرکرده گروهک تروریستی موسوم به اتحادیه انقلابیون کردستان(بازمانده های گروهک تروریستی حسین یزدان پناه) در شمالغرب کشور خصوصا استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان شدت گرفته است.

به گزارش آکام نیوز، بر پایه این گزارش، سازمان مجاهدین خلق(منافقین) نیز ارتباطات خود را با این گروهک بیشتر کرده است و گمان می رود منافقین قصد دارند از این گروهک نیز به مثابه خبات کردستان استفاده کنند.

منافقین که سالهاست از خبات کردستان حمایت مادی، معنوی و نظامی کرده، قصد دارد تا از اتحادیه انقلابیون کردستان نیز همان حمایت ها را کرده تا این گروهک در داخل کشور دست به برخی فعالیت های مسلحانه بزند، کما اینکه شاهد بودیم در ماه های اخیر، ویدیوهایی از هواداران این گروهک در داخل کشور در کانال ها و صفحات اتحادیه انقلابیون در فضای مجازی بازنشر شده است.

با نگاهی به مقالات منتشره از رستم الماسی، می توان به این نتیجه رسید که سرکرده اتحادیه انقلابیون کردستان به دنبال راهی است که عبدالله مهتدی آن راه را رفت اما به نتیجه ای نرسید و با شکست اتحاد داخلی کومله، رستم الماسی از این فرصت نهایت استفاده را می برد تا راه مهتدی را ادامه دهد و خود را به عنوان رهبر خودخوانده کردستان مطرح نماید.

در مقاله ای که اخیرا از رستم الماسی منتشر شد( نجات احزاب سیاسی کرد ایرانی در گروه یک اتحاد واقعی است) می بینیم که سرکرده اتحادیه انقلابیون، قصد هم پیمانی و تشکیل ائتلافی وسیع با سایر گروهک های کردی و اپوزیسیون از جمله منافقین را دارد، ضمن اینکه ناگفته نماند رستم الماسی بعنوان یکی از رهبران یارسانی نیز شناخته می شود.

تحرکات تیم های تشکیلات مخفی این گروه نیز بیشتر از قبل شده و ویدیوهای منتشره از اتحادیه انقلابیون و شعارهای مطرح شده از سوی تشکیلات مخفی این گروه، نشان می دهد، اتحادیه انقلابیون با حمایت منافقین قصد ایجاد ناامنی در مناطق مختلف کردستان از جمله سه استان ذکر شده را دارد، غافل از اینکه نیروهای امنیتی همیشه بیدار، مترصد فرصتی هستند تا در صورت هر مشاهده هر فعالیت مسلحانه ای، به تروریست ها درس عبرتی فراموش نشدنی بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا