افشاگری آکام نیوز از تازه ترین قوانین و مقررات استفاده از موبایل در گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان

آکام نیوز/اختصاصی: گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان هر بار تصمیمات جدیدی را در خصوص نحوه استفاده از گوشی تلفن همراه، اتخاذ می کنند.

به گزارش آکام نیوز،  بتین دیواندره ای، مسئول پذیرش و کنترل پیشمرگانی است که مجوز دریافت گوشی تلفن همراه دارند!

بتین دیواندره ای، به هر پیشمرگی که از ناحیه ریباز شریفی و سیوان صحرایی مجوز دریافت گوشی را اخذ نموده باشند یک فرم ارائه می دهد که بایستی پیشمرگان هر ۳ سال یکبار این مجوز را تمدید کنند!!

افرادی که گوشی تلفن همراه دریافت می کنند تا ۶ ماه اول به اینترنت افراد قدیمی دارای گوشی وصل شده و از طریق آنها اینترنت دریافت می کنند تا بیشتر قابل کنترل باشند و اگر از فرد مورد نظر رضایت داشته باشند پس از ۶ ماه برای آنها سیم کارت کورک خریداری می نمایند!

هزینه اینترنت گوشی را هر فرد باید از مبالغ اعطایی گروه، به عنوان حقوق ماهانه پرداخت کنند اما موظف هستند با استفاده از گوشی در راستای اهداف این گروهک به تبلیغ بپردازند.

هر ما یک یا نهایتا دو جلسه برای افراد دارای گوشی برگزار می شود و افراد نسبت به اهداف گروهک پاک، توجیه می شوند!

هر فرد باید در انتشار پست هایی که توسط تیم رسانه ای به مدیریت بتین تهیه می شود تحت نظر بتین فعالیت نمایند و در صورت عدم فعالیت مناسب، گوشی آنها توقیف می شود!

در ماه های اول گوشی هر پیشمرگ چندین بار بازبینی و کنترل می شود.

هر پیشمرگ موظف به رصد توئیتر و کلاب هاوس با هدف جذب است و در صورت دریافت پیام های مشکوک بایستی موضوع را سریعا به سلسله مراتب خود یعنی بتین، سیوان و یا ریباز شریفی گزارش کنند.

در صورت رویت موارد مشکوک در گوشی هر فرد، علاوه بر ضبط گوشی، وی مورد برخورد سیوان و یا ریباز به عنوان بازجویی و ضرب و شتم قرار گرفته و بلافاصله به فیرگه(آموزشگاه) منتقل می شود!

ساعات استفاده از گوشی برای افراد مبتدی پس از کلاس صبح(ساعت ۱۱ تا ظهر)و پس از خاموشی عصر تا ساعت ۲۳:۰۰ است.

افراد زیر ۴ سال سابقه، هرشب قبل از ساعت ۲۳:۰۰ باید گوشی خود را تحویل دهند و افراد دارای ۵ سال سابقه به بالا می توانند گوشی را همیشه همراه داشته باشند!

ریباز شریفی از افراد دارای گوشی، فعالیت جذب از میان دختران را مطالبه می کند و ظاهرا از دختران تاثیرگذاری روی پسران، مورد مطالبه است.

گفته می شود گروهک پاک با هدف جلوگیری از نفوذ جمهوری اسلامی و جلوگیری از درز اخبار این گروهک به بیرون، قوانین سفت و سختی به مرحله اجرا در می آورند که همین قوانین سفت و سخت که در هیچ کشوری که دارای نیروی نظامی است اعمال نمی شود و به همین علت است که شاهد موج موج فرار پیشمرگان از این گروهک هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا