دادخواهی خانواده ادریس رحیم زاده پیشمرگ گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان/ آیا گروهک تروریستی حزب آزادی، ادریس رحیم زاده را به قتل رسانده اند؟!+فیلم

آکام نیوز: روزی نیست رسانه های فارسی زبان ضد انقلاب از دادخواهی خانواده های ضد انقلاب خبری منتشر نکنند، اما اگر دادخواهان به گروهک های تروریست و تجزیه طلب کردی ارتباط داشته باشند، سانسور می شوند و خبری از آنها منتشر نمی شود!

به گزارش آکام نیوز، ۲۲ خردادماه سال ۱۴۰۰ خبری در آکام نیوز با این عنوان منتشر شد”گزارش ویژه آکام نیوز از پرونده های اخیر آدم ربایی گروهک حزب آزادی کردستان”

در این خبر اعلام شد که بیش از ۲ ماه است ادریس رحیم زاده با نام مستعار چیاکو سقزی توسط گروهک پاک ربوده شده است.

ادریس از پیشمرگانی بود که قبلا عضو گروهک پاک شده بود اما بعد از مدتی موفق به فرار از این گروهک شده و بعد از فرار در سلیمانیه مشغول کارگری بوده و در کنار کار آزاد، دست به افشاگری از این گروهک نیز می زد.

تا اینکه ادریس توسط باند مافیایی حسین یزدان پناه با توطئه از پیش طراحی شده توسط هیوا و لیلا ساعتی از اعضای گروهک پاک به اربیل کشانده می شود و در آنجا توسط نیروهای یزدان پناه ربوده می شود و از آن زمان تا کنون دیگر خبری از او در دست نیست و احتمال قتل وی متصور است.

حال پس از گذشت بیش از ۲۸ ماه از مفقود شدن ادریس رحیم زاده پیشمرگ سقزی گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان(پاک)، خانواده نگران وی از شهر سقز عازم اربیل شدند تا از گروهک تروریستی حسین یزدان پناه شکایت کنند. این خانواده نگران ۲۸ ماه است خبری از فرزندشان ندارند.

در روزهای اخیر تلویزیون رووداو به سراغ خانواده این پیشمرگ مفقودالاثر رفتند، این خانواده به دادگاه جنایی اربیل رفتند و از گروهک حسین یزدان پناه شکایت کردند.

دو خواهر و برادر ادریس رحیم زاده به تلویزیون رووداو گفتند؛

ادریس رحیم زاده ۳۰ ساله ۲۸ ماه است مفقودالاثر است، او برای کارگری به سلیمانیه آمده بود، مغازه داشت، از کشور هم فرار نکرده بود، اصلا کاری به احزاب نداشت حتی اسم آنها را هم به زبان نمی آورد.

تا اینکه مطلع شدیم یک نفر به نام میلاد ساعتی، ادریس را به مقر گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان در اربیل کشانده و دیگر خبری از او نداریم.

در ابتدا ما تا چند روز از او خبری نداشتیم تا اینکه مطلع شدیم او را به پاک برده اند، مدتی بعد یک مسئول پاک به ما خبر داد که او را دستگیر کرده اند!

لیلا رحیم زاده برادر ادریس در مقابل دوربین رووداو قرار گرفت و گفت؛ برادرم کجاست، او را تحویل کجا داده اند؟ ما حتی نمی دانیم برادرم زنده است یا نه؟

خبرنگار رووداو در ادامه با خلیل نادری سخنگوی گروهک تروریستی پاک در اربیل تماس گرفتند و خواستار پاسخگویی این گروهک شدند.

خلیل نادری مدعی شد که ادریس از دست آنها فرار کرده است.

نادری گفت؛ ادریس پیشمرگ ما بوده و فرار کرده و ما مدتی بعد فهمیدیم در سلیمانیه با یک حزب دیگر ارتباط گرفته اما ما خبری از او در دست نداریم. ما به آسایش سلیمانیه نامه دادیم و گفتیم ادریس دیگر ربطی به حزب ما ندارد!

گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان ده ها پیشمرگ خود را در حین فرار به قتل رسانده و چندین نفر را نیز در سیاه چال های خود اسیر کرده اند.

خانواده ادریس رحیم زاده، شکایت خود را تحویل دادگاه داده اند و دادگاه نیز پرونده ای را برای ادریس در مقر پلیس ابراهیم احمد سلیمانیه باز کرده است.

آکام نیوز از افرادی که خبری از ادریس دارند درخواست می کند سریعا با ما تماس بگیرند و این خانواده را از نگرانی دربیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا