نامه جمعی از فعالان سیاسی ، دانشجویی و رسانه ای جمهوری اسلامی ایران به ناظم دباغ

به گزارش آکام نیوز، جمعی از فعالان سیاسی ، دانشجویی و رسانه ای جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به ناظم دباغ نوشتند؛

وَاَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم ( سوره مبارک انفال آیه ۶۰ )

جناب ناظم دباغ نماینده محترم حکومت اقلیم کردستان عراق

سلام علیکم

حضرت امام خمینی رحمت الله علیه نهضتی را آغاز کرد که سرآمد همه انقلاب‌ها در طول تاریخ شد و علی‌رغم همه فشارها و خفقانی که وجود داشت هیچ‌وقت تسلیم نشد.

اگر چه رحلت امام عزیز داغ سنگینی بر دل‌های ما گذاشت اما با انتخاب فردی از سلاله زهرا(س) مثل مقام معظم رهبری این پرچم بر زمین نیفتاد.
ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر زورگویان عالم منجر به این شد که ما امروز قدرت بلامنازع منطقه باشیم و استکبار جهانی دریافته است که با زور و سلاح نمی شود بر جمهوری اسلامی ایران غلبه کند.

حالا برخی دول های منطقه در این سال اخیر با دخالت های مستقیم و غیر مستقیم سعی بر موج سواری و افزایش تنش در داخل کشور مان ایران اسلامی نمودند !

ملت عراق و اقلیم کردستان عراق همواره دوست و برادر کشورمان بودند و در جای جای تاریخ همواره دوست و همراه مردم شریف عراق بوده ایم اما متاسفانه در طی سالیان اخیر شاهد جولان تروریست های وابسته به کومله و دمکرات در خاک کردستان عراق هستیم .

که حتی برخی از سردمداران حکومت اقلیم کردستان عراق با کمال بی شرمی از تلقی کردن این گروهک ها از جمله گروهک تجزیه طلب و تروریست دمکرات و کومله و خبات به عنوان تروریست امتناع میکنند و نسبت به خلع سلاح و یا اخراج آنها در اقلیم کردستان عراق سخن های سر بالا می دهند!

شبکه های روداو و کردستان ۲۴ در کردستان عراق که مالکیت انها به رهبران اقلیم کردستان عراق بر میگردد از زمان تاسیس خود تاکنون همگام با رسانه های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا مشغول ایجاد تنش ، خشونت و پمپاژ پروپاگاندا در داخل کشور جمهوری اسلامی ایران هستند به طوری که ایجاد ناامیدی در جامعه از راهبردهای دشمنانه ی این رسانه ها حاکمیت شما می باشد و این نشان از دشمنی این رسانه ها و حکومت اقلیم کردستان عراق با امنیت و آسایش  ملت ایران اسلامی و علل خصوص مناطق کردنشین کشورمان می دهد!

در همین رسانه ها شاهد آن هستیم در کمال وقاحت و بی شرمی استان های کردستان ، لرستان، آذربایجان غربی ، ایلام و کرمانشاه را به بهانه پرداختن به مسائل جمهوری اسلامی ایران و پمپاژ دروغ در اخبار و همچنین اعلان وضعیت آب و هوای کردستان  استان استان های ایران اسلامی در نقشۀ حاکمیتی کردستان عراق نشان داده می شود. این تلویزیون رسمی که معتبرترین تلویزیون  حکومت شما بوده و حتی روزنامه و چندین نهاد مطبوعاتی وابسته به آن و با همین نام در کردستان عراق فعالیت می نماید دارای ارتباطات گسترده ای با رسانه های جهانی است و اینگونه تبلیغات غیرمستقیم و هدفدار نشان از اهداف برخی حاکمان کردستان عراق می باشد.

این رسانه ها که وابستگی به سردمداران حکومت اقلیم کردستان عراق دارند در اغتشاشات و نا آرامی های اخیر به صورت شبانه روز با ایجاد پروپاگاندای رسانه ای و آموزش های چریکی و تشویش اذهان عمومی جهت اغتشاش در کشور ، دنبال ایجاد تنش در مناطق کردنشین ایران اسلامی بودند و این رسانه ها محل حضور سرکرده و اعضای گروهک های تجزیه طلب بودند و به وضوح این رسانه ها در مدت اخیر به عنوان پایگاه خبری صهیونیستی در منطقه نقش ایفا نمودند و سعی بر ایجاد بلوا و جنگ داخلی در ایران اسلامی نمودند!

جناب ناظم دباغ نماینده عالی حکومت اقلیم کردستان عراق با توجه به حضور چندین ساله ی شما در کسوت نماینده حکومت اقلیم کردستان عراق موارد فوق را به شما ابلاغ کردیم و درخواست ما این است به صورت فوری نسبت به حل این اقدامات دشمنانه با ملت و نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران از سوی رسانه های حاکمیت تون اقدام عاجل نموده و باید این بی لطفی و این خباثت ها را جبران نمایید در غیر این صورت ما ملت ایران اسلامی این مسائل را به گونه ای دیگر بیان و پاسخ خواهیم داد!

و در پایان اعلام می کنیم تمامیت ارضی و امنیت ملی ملت شریف ایران جزو خطوط قرمز ملت ایران بوده و به مانند همیشه بر سر آرمان های انقلاب اسلامی ایران، امام شهدا و رهبر فرزانه مان خواهیم ایستاد و با هیچ طیف و گروهی تعارف نداریم!
والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

آکام صالحی، به نمایندگی جمعی از فعالان سیاسی ، دانشجویی و رسانه ای جمهوری اسلامی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا