خبرفوری/ انفجار انبار تسلیحات و دپوی سلاح و مهمات گروهک تروریستی کومله توسط افراد ناشناس!

آکام نیوز/اختصاصی: منابع خبری آکام نیوز در اردوگاه زرگویزله گروهک تروریستی کومله از یک فقره آتش سوزی عامدانه در پشت اردوگاه زرگویزله( مقر اصلی گروهک تروریستی کومله مهتدی) خبر می دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آکام نیوز، روز شنبه ۳۱/۰۴/۱۴۰۲ یک فقره آتش سوزی در پشت اردوگاه زرگویزله به وقوع پیوسته که این آتش سوزی از ساعت ۲۲:۰۰ تا ۰۳:۰۰ بامداد ادامه داشت.

در جریان این آتش سوزی عامدانه، محل دپوی اسلحه و مهمات گروهک تروریستی کومله که به صورت مخفیانه و غیرقانونی و به دور از چشمان پلیس آسایش اتحادیه میهنی کردستان عراق جهت استفاده در مواقع حساس تعبیه شده بود به صورت کامل در حریق منهدم گردید.

عبدالله آذربار معروف به عبه سور مسئول امنیت و مسئول کمیسیون نظامی گروهک تروریستی کومله مهتدی، مسئولیت این آتش سوزی را به گردن کومله زحمتکشان کردستان و طرفداران رضا کعبی رهبر کومله زحمتکشان کردستان انداخته است.!

طبق اعلام منابع خبری آکام نیوز، در این آتش سوزی تعداد زیادی اسلحه کلاشینکف، کلت کمری، نارنجک دستی، نارنجک تفنگی، مین و چندین قبضه اسلحه B.K.C  منهدم شده است.

همچنین با توجه به وسعت آتش سوزی، منبع آب شرب اردوگاه نیز به طور کامل از مدار خارج شده و اردوگاه با قطعی برق روبرو شده است.

اخبار تکمیلی بصورت اختصاصی در آکام نیوز منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا