اخاذی محترمانه گروهک تروریستی کومله مهتدی از مردم/ مردم مراقب باشید، کلاهبرداران مجازی کومله در کمین شما هستند

آکام نیوز: مدتیست گروهی خودخوانده تحت عنوان سازمان موهوم هانای روژهه لات، در حالی اخاذی از مردم به بهانه جمع آوری کمک برای فعالین محیط زیستی کردستان است!

به گزارش آکام نیوز، سردسته کلاهبرداران مجازی این گروه خوانده و موهوم، سوران آذربار و هیرش رهنورد کادرهای گروهک تروریستی کومله مهتدی هستند.

اعضای کمیته های خارج از کشور گروهک تروریستی کومله مهتدی که در اروپا بیکار هستند برای ثروت اندوزی جهت خوشگذرانی و عیش و نوش، دست به دامان مردم شده اند.

این گروهک در کمال وقاحت و بی شرمی، شماره حساب اعضای خود را نیز اعلام کرده تا این به اصطلاح کمک ها مستقیم به جیب اعضای کمیته خارج از کشور کومله واریز شوند!

هانا معاونی از کمیته نروژ، سیامند حمزه آذر از کمیته کانادا، غزال مهتدی از کمیته سوئیس، کارو غفاری از کمیته آلمان، علی اطمیشی از کمیته دانمارک، سارا پلتون از کمیته فنلاند، مامی اصلانی از کمیته استرالیا، سوران آذربار از اقلیم کردستان شهر اربیل و هیرش رهنورد از اقلیم کردستان شهر سلیمانیه، بعنوان مسئولین این اخاذی آشکار و علنی معرفی شده اند.

این در حالی است که کارمندان محیط زیست  از دولت حقوق دریافت می کنند و اصولا نیازی به گدایی از مردم ندارند، لذا این ترفندهای کومله ره به جایی نخواهد بود و به مردم هشدار می دهیم به هیچ عنوان در دام کلاهبرداران مجازی گروهک تروریستی کومله گرفتار نشوند و پولی به حساب این اشخاص واریز نکنند، این اشخاص این پول ها را صرف عیش و نوش و خوشگذرانی های خود در اروپا می کنند.

ذکر این نکته نیز لازم و ضروریست که عناصر ترویست و ضد انقلاب هیچ حسابی در داخل کشور ندارند و هرگز یک ریال از این پول ها به دست احدی نخواهد رسید.

شایان ذکر است چندی پیش آکام نیوز برای اولین بار فاش کرد که کار این گروه ها، اخاذی و کلاهبرداری محترمانه از مردم نوعدوست کشورمان است و ابراهیم کهنه پوشی یار مورد اعتماد عبدالله مهتدی از این طریق به ثروت کلانی دست پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا