فوری/ علی بهمنی معروف به علی سیف از مسئولین نظامی فاسد گروهک تروریستی کومله یکی از قاتلان ۲ پیشمرگ کومله زحمتکشان کردستان است

آکام نیوز/اختصاصی: یک منبع مطلع در اتحادیه میهنی کردستان عراق که نخواست نامش فاش شود در پاسخ به این سوال آکام نیوز که متهم یا متهمان اصلی قتل ۲ پیشمرگ کومله چه افرادی هستند، از علی بهمنی معروف به علی سیف از مسئولین نظامی گروهک جنایتکار کومله مهتدی بعنوان یکی از قاتلان ۲ پیشمرگ کومله زحمتکشان(هیوا صادقی و سامان ابراهیمی) نام برد.

به گزارش آکام نیوز، بر پایه این گزارش، بیش از ۲۵ پیشمرگ به همین اتهام بازداشت بودند که تعدادی از آنها با رفع اتهام آزاد شده و تعدادی هنوز در بازداشت بسر می برند.

اما متهم اصلی و مظنون اصلی علی بهمنی(سیف) است، نامبرده متهم به شلیک مستقیم از طریق سلاح B.K.C به هیوا صادقی و سامان ابراهیمی است.

طبق خبری که آکام نیوز بدست آورده علی سیف در بازجویی ها اعترافاتی انجام داده اما عبدالله مهتدی در تلاش است تا از طریق عبدالله آذربار معروف به عبه سور، ضمن اعمال نفوذ در این پرونده با پرداخت رشوه و همچنین رایزنی با افراد رده بالا در اتحادیه میهنی کردستان، مانع معرفی علی بهمنی و متهم دیگر این پرونده شود، لذا به همین خاطر است که با وجود محرز شدن متهمان اصلی این جنایت، تا این لحظه نام مجرمان اعلام نشده است.

شایان ذکر است علی سیف، قاتل سید آپو حسینی پیشمرگ گروهک کومله مهتدی نیز می باشد و این پرونده نیز مفتوح است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا