تلاش گروهک تروریستی کومله مهتدی برای قهرمان سازی از دو قاتل پیشمرگان کومله زحمتکشان کردستان با هدف تحت تاثیر قرار دادن دادگاه اقلیم کردستان!

آکام نیوز: بر کسی پوشیده نیست که سامان ابراهیمی و هیوا صادقی دو پیشمرگ کومله زحمتکشان کردستان با دستور مستقیم عمر ایلخانی زاده و فرماندهی عبدالله آذربار و علی سیف، کشته شدند.

به گزارش آکام نیوز، علی بهمنی معروف به علی سیف از فرماندهان نظامی گروهک تروریستی کومله مهتدی متهم اصلی قتل دو پیشمرگ کومله زحمتکشان کردستان است چرا که تنها فردی که در درگیری مسلحانه ۳۱ خرداد، قناسه در دست داشت، علی سیف بود.

چندی پیش نیز آکام نیوز از زبان یک منبع موثق در اتحادیه میهنی کردستان فاش کرد که علی بهمنی قاتل اصلی پیشمرگان کومله زحمتکشان کردستان است.

حال خبر رسیده عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده از نیروهای سایبری خود خواسته اند تا با انتشار تصاویر علی سیف و عمر ایلخانی زاده از آنها تجلیل نمایند تا ضمن معرفی این دو بعنوان قهرمانان کردستان ایران، دادگاه را نیز تحت تاثیر قرار دهند تا علی بهمنی قاتل، از زندان آزاد شود.

شنیده ها حاکی از آن است که عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده در تلاش هستند تا در پرونده اعمال نفوذ کرده و با استفاده از دوستان خود در اتحادیه میهنی کردستان، در روند رسیدگی عادلانه به پرونده قتل دو پیشمرگ کومله زحمتکشان کارشکنی ایجاد کنند و مانع معرفی قاتل شوند و به همین علت است که با وجود گذشت بیش از ۱ ماه از قتل سامان ابراهیمی و هیوا صادقی و با وجود آنکه قاتل نیز مشخص شده، اما خبری از اعلام نام قاتل در رسانه ها نیست!

خانواده دو پیشمرگ کشته شده مصمم هستند در صورتیکه دادگاه اقلیم کردستان به این پرونده در نهایت بی طرفی رسیدگی نکنند، از دادگاه های اروپایی برای محاکمه سران جنایتکار کومله مهتدی، طلب یاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا