حسین یزدان پناه علیه عبدالله مهتدی شمشیر را از رو بست/ میثاق حق زندگی شما، منشور سلب آزادیست/ این میثاق، همان اهداف منشور مهسا را دنبال می کند

آکام نیوز: اخیرا عبدالله مهتدی و هم پیمانانش در شورای مدیریت گذار فراخوانی را تحت عنوان” میثاق دفاع از حق زندگی” منتشر کردند.

به گزارش آکام نیوز، سرکرده گروهک تروریستی کومله انقلابی و دوستانش در این شورا، خواستار اعلام میثاق مردم با هدف دفاع از حق زندگی شدند.

در این به اصطلاح میثاق نامه آمده است؛ میثاق حل زندگی، مبتنی بر مبنای نظری حق داشتن حق و به مثابه اهم حقوق شهروندی را جمعی از تشکل های سیاسی دمکراسی خواه امضا کرده و به مردم ایران پیشنهاد می کنند برای آنکه یک میثاق پایه ای عمومی در دوره مبارزه با جمهوری اسلامی در جریان گذار و در دوره پس از آن باشد.

اما حسین یزدان پناه در پیامی با رد کامل پیشنهاد عبدالله مهتدی و دوستانش خطاب به آنها نوشت؛

میثاق حق زندگی، منشور سلب آزادیست، اهداف این میثاق، همان اهداف منشور مهساست. مفاد این میثاق دولت – ملت رضا پالانی را بازسازی، نظم کلونیالیستی ایرانی را استمرار و حق حاکمیت و تعیین سرنوشت مردم کرد و دیگر مردمان به انقیاد کشیده در ایران را همچنان غضب می نماید. مردم کرد هیچ منشور و میثاقی را که آزادی شان را سلب کند نمی پذیرند. مقابله با چنین میثاق های فاشیستی، بخشی از ماهیت جنبش رهایی بخش ملی کردستان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا