آتش سوزی های مشکوک در مریوان/ آیا گروهک تروریستی کومله در این آتش سوزی ها دست دارد؟/ پخش سرودهای رسمی گروهک تروریستی کومله در مناطق حادثه دیده و حضور مشکوک عوامل گروهک تروریستی کومله در قالب تیم های امدادی!+ فیلم

آکام نیوز: چند روزی است که تنه درختان یکی پس از دیگری کبود و زغال می شود و خاکسترش بر زمینی می نشیند که انسان برای بقای خود هم که شده، به آن رحم نمی کند.

به گزارش آکام نیوز، شروع آتش سوزی از صبح پنجشنبه ۱۲ مرداد بود، آتشی که باد را به کمک گرفت تا قطعه به قطعه در جنگل های بلوط پیشروی کند و پوشش گیاهی متراکمی که باران های سال زراعی، آن را تقویت کرده بود، زودتر از درختان بسوزد و جرقه ای برای سوختن بلوطها و جانداران ساکن در جنگل های مریوان شود.

مثل همیشه اولین گروه هایی که برای اطفای آتش آمدند، نیروهای مسلح و بسیج مردمی بودند، به منابع طبیعی هم اطلاع داده شد و جنگلبانان با همان تجهیزات کمی که در اختیار دارند به سمت مناطق آتش گرفته رفتند.

آتش ساعت به ساعت قدرت می گرفت و مهار کردنش سخت تر می شد، زمین این مناطق هم امن نبود، آلودگی مین کار را کندتر کرده بود، انگار به جای ابر و باد و مه و خورشید، همه آنچه که باید به نابودی جنگل بیانجامد دست به دست هم داده بودند تا داغی بر دل بلوطهای زاگرس بگذارند که فراموش نشود.

بالگردی که روز پنجشنبه در حال بازگشت از سردشت بود، ماموریت جدیدی می گیرد تا به سمت مریوان برود و آبی بر آتش جنگلهایی باشد که دارد می سوزد. تا شب یک نقطه از چهار نقطه آتش گرفته مهار می شود ولی سرعت وزش باد باعث می شود تا سرعت آتش سوزی و سرایت آن به اطراف زیاد شود، شیب منطقه و صعب العبور بودن آن هم مزید بر علت است.

چند بالگرد سپاه هم به کمک رفتند و تلاش کردند تا آتش سوزی را مهار کنند.

اما در این بین پوشش عجیب و مشکوک و لحظه به لحظه این حادثه در رسانه های گروهک های تروریست کردی از جمله کومله و همچنین سایت منتسب به حزب منحله دمکرات(هنگاو) باعث شد مردم به این آتش سوزی ها مشکوک شوند و احتمال دست داشتن گروهک های تجزیه طلب کردی خصوصا کومله در این آتش سوزی ها قوت گرفت.

مردم کردستان پس از درگیری های خونین و مرگبار درون گروهی در گروهک تروریستی کومله بشدت از این گروهک متنفرتر و منزجر تر شدند و گروهک کومله برای آنکه ماجرای درگیری داخلی خود را به فراموشی بسپارد نیاز به چنین حادثه ای داشت!

اگر به ویدیوها و تصاویر منتشره از سوی گروهک های تروریست کردی از جمله کومله و سایت دمکرات هنگاو، نگاه کرده باشید، متوجه می شوید که این گروهک ها در حال تبلیغ برای خود هستند و تنها چیزی که به آن حتی فکر نمی کنند مهار آتش است.

متاسفانه در سالهای اخیر شاهد نفوذ عوامل تروریست کومله و دمکرات در بین محیط بانان و اعضای محیط زیست هم بوده ایم و پیش بینی می شود بزودی طرح شهیدسازی نیز شروع شود و فرد یا افرادی کشته شوند و گروهک ها از این افراد بعنوان شهید و عضو تشکیلات مخفی خود یاد کنند!

ساعاتی پیش نیز ویدیوهایی منتشر شد که در آن افرادی در قالب اعضای محیط زیست در حال خواندن سرود رسمی گروهک های تجزیه طلب و تروریست کردی هستند!

نهادهای امنیتی استان کردستان و خصوصا شهر مریوان باید نسبت به این قضیه حساسیت نشان دهند و مراقب اقدامات بعدی عوامل نفوذی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا