واکنش تند پیمان حیدری به هیاهوهای مضحک رسانه ای ضد انقلاب پس از آتش سوزی جنگل های مریوان/ گروهک ها خودشان جنگل ها را آتش زده اند/ اینها هیچ گو… نیستند که طبیعت را نجات دهند+ فیلم

آکام نیوز: در پی تبلیغات گروهک های تجزیه طلب کردی و مانور روی آتش سوزی جنگل ها و مراتع مریوان، پیمان حیدری فعال سیاسی به این اقدام گروهک های تروریست کردی واکنش نشان داد.

به گزارش آکام نیوز، پیمان حیدری خطاب به گروهک های تروریست کردی گفت؛

علی رغم اینکه فرمول شما را بلد بودم اسطوره سازی نکردم، من قهرمان سازی نکردم، الان بروید ببینید چه موج سواری به راه انداخته اند؟ اینها حتی نمی توانند به توالت بروند و خودشان را بشورند، با پای قطع شده آتش خاموش می کنند؟(واکنش به انتشار تصاویر دو نفر با پای مصنوعی در سایتهای ضد انقلاب) این بوگندوهای دهاتی بی وجود و مسخره دوست دارند از آنها قهرمان سازی کنند و در شبکه های اجتماعی آنها را مطرح کنند، بنشینید سرجایتان بی وجودها، کاری کرده اید در این سرزمین کسی جرات ندارد دهانش را باز کند.

فوری یک تپه را آتش می زنید و ۴ بی وجود را به هلاکت می رسانند، تا از آنها اسطوره بسازند این نهضت جهانی نیست شما هیچ گو… نیستید طبیعت را نجات دهید، طبیعت اگر یک تکان بخورد تمام تمدن بشریت شماها را در ۲۰ ثانیه از بین می برد شما مال این حرفها نیستید طبیعت را نجات دهید بنشینید سرجایتان. مردم مراقب این افراد باشید تحت عنوان فعالان محیط زیست و فعالان مدنی  و کولبرباز و آشغال باز و تک تک آنها را از بین ببرید، آنها را مسخره کنید، سرتاپای وجود و هیکل شان را مسخره کنید. افرادی که در این حادثه معدوم می شوند را از آنجا بیرون بیاورید و رویشان تف کنید، نگذارید از اینها اسطوره بسازند نگذارید فرقه جدید برای ما بسازند.

یک دیدگاه

  1. به ڕاستی ئه مه پێویستی به خه واندن له به شی نه خۆشیه ده روونیه کانی تایبه ت هه یه.باشه ئه مه برا و که س وکارو دایک و باوکی نیه تا نه خۆشیه که ی زیاتر په ره ی نه ستاندوه هه وڵی خه واندنی له شیتخانه بده ن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا