گروهک تروریستی پاک: ما داعش را شکست دادیم!/ تلاش برای بی ارزش کردن نقش حکومت اقلیم در جنگ با داعش

آکام نیوز: در سال ۲۰۱۴ و در زمان حضور داعش در منطقه، گروهک های تروریست کردی با هدف خودشیرینی و نزدیک شدن به اقلیم کردستان، تیم های خود را برای جنگ با داعش اعزام کردند.

به گزارش آکام نیوز، این اقدام گروهک ها، از نظر اقلیم کردستان، ناتوان نشان دادن حکومت در جنگ با داعش بود و به همین خاطر اقلیم کردستان اعلام کرد ما هزاران نیرو و پیشمرگ داریم و نیازی به ۱۰۰-۲۰۰ پیشمرگ شما که تجربه حتی حضور در یک جنگ را هم ندارند، نداریم و بلافاصله تمام گروهک ها از منطقه جنگی اخراج شده و به اردوگاه هایشان بازگردانده شدند، چرا که حکومت اقلیم فکر چند سال بعد را کرده بود که احتمال دارد این گروهک ها، با هدف اخاذی و باج گیری از اقلیم کردستان مرتب این مسئله را به سر آنها بکوبند و مدعی شوند اگر ما نبودیم، شما توان شکست داعش را نداشتید، دقیقا مشابه اتفاقی که این روزها در گروهک پاک شاهد آن هستیم.

گروهک پاک به واسطه ارتباط و نزدیکی که با بارزانی ها دارد و به نوعی نیروی پارتی محسوب می شود، اجازه حضور در جنگ را پیدا کرد اما تنها بعنوان نیروی پشتیبان!

اما همین اشتباه بارزانی ها باعث شد هر ساله در چنین روزهایی شاهد تبلیغات گسترده گروهک تروریستی پاک باشیم که در این تبلیغات این گروهک مدعی می شود که آنها بودند که با داعش جنگیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا