فراخوان جذب پیشمرگ، در پی استعفای بیش از ۴۰ کادر و پیشمرگ گروهک تروریستی کومله مهتدی/ کومله از اکثریت افتاد!

آکام نیوز: در پی درگیری درون گروهی در گروهک تروریستی کومله مهتدی که منجر به قتل ۲ پیشمرگ کومله زحمتکشان و زخمی شدن تعدادی دیگر شد، این گروهک با بحران شدید نیرو روبرو شد.

به گزارش آکام نیوز، بیش از ۴۰ کادر و پیشمرگ گروهک تروریستی کومله مهتدی، در اعتراض به حمله مسلحانه به کومله زحمتکشان و قتل دو پیشمرگ این گروه، دست از کار کشیدند و همین مسئله کومله را با بحران شدید نیرو روبرو کرده است.

بر اساس گزارش های رسیده، اردوگاه گروهک تروریستی کومله در زرگویزله با بحران نیرو روبرو شده است به همین علت، این گروهک در فراخوانی از جوانان کردستانی خواست تا به این گروهک ملحق شوند!

این فراخوان در حالی صادر می شود که مردم کردستان از این گروهک بشدت متنفر هستند و از حضور در کومله واهمه دارند چرا که احتمال دارد دوباره تعدادی از پیشمرگان فریب خورده و جوانان کردستانی بخاطر درگیری سران کومله بر سر صندلی قدرت، جانشان را از دست بدهند.

شایان ذکر است جمهوری اسلامی ایران نیز تا پایان شهریورماه به گروهک های تروریست کردی فرصت داده تا شمال عراق را ترک کنند در غیر اینصورت تمام اردوگاه ها و مقرات اصلی کومله و دیگر گروهک ها منهدم شده و پیشمرگان فریب خورده نیز قربانی جاه طلبی های سرکردگان این گروهک خواهند شد، لذا به جوانان کردستانی توصیه می کنیم مراقب باشند و در دام این گروهک اسیر نشوند چرا که دیگر راه برگشتی وجود ندارد و این بار مسئله مرگ و زندگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا